|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by raoel
Natuurlijk zegt Tiësto zoiets, hij krijgt al zijn apperatuur voor niks van Stanton en misschien nog wel een flinke zak geld bij als hij dergelijk dingen zegt. Dus daar moet je geen waarde aan hechten!
|
Das op zich wel waar, maar als je kijkt naar het tiesto@ innercity 1999 filmpje, dan zie je dat hij toen ook al stanton gebruikte (voordat hij doorbrak bij "het grote publiek" dus).
je geeft dus n prutsargument :p
Grtz |
|
|
| raoel |
Ikzelf dacht dat hij toen nog met Sony draaide, maar het best waar zijn. Dus dan was het een redelijk prutsargument ja..... :toothless
Toch zal Tiësto er in vele interviews de nadruk op leggen dat hij Stanton gebruikt omdat zoiets toch vaak invloed heeft. Overigens betwijfel ik of dat Tiësto dit ook wel echt vindt, want het is dan voor het eerst dat ik iemand hoor zeggen dat die dingen beter zijn dan die van Sony, er van uitgaande dat hij de V-700 bedoeld.
Qau stevigheid is dat misschien wel, maar qau geluid...
Misschien dat hij dan in 1999 ook al wel gesponsord werd ipv dat hij dat ding kocht ;) |
|
|
| Kakao |
| Ik vind de laag van de Sony V-700 een beetje aan de matige kant anders, bij de Stanton is deze een stuk beter. |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by total woot
Das op zich wel waar, maar als je kijkt naar het tiesto@ innercity 1999 filmpje, dan zie je dat hij toen ook al stanton gebruikte (voordat hij doorbrak bij "het grote publiek" dus).
|
Dan denk ik dat je IC '98 bedoelt, want '99 draaide 'ie niet met een stanton hoor... |
|
|
| Jerry |
| Ik zou voor de pioneer gaan als ik jou was. Heb hem nu al ongeveer een half jaar en geeft een heldere sound. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|