return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
eye-riz @ city hall

Optimus
Ik heb wel heel veel gelachen met iedereen, echt top!:) En was ook wel leuk om te zien dat er hardcore werd gedraaid en dat Tim op HARDSTYLE(!!!) uit zijn dak ging mwhehehe. Idd jammer dat er heel weinig mensen waren, de organisatie had het beter moeten doen qua promotie lijkt me:sadgreen:
New Wave
quote:
Originally posted by Optimus
Ik heb wel heel veel gelachen met iedereen, echt top!:) En was ook wel leuk om te zien dat er hardcore werd gedraaid en dat Tim op HARDSTYLE(!!!) uit zijn dak ging mwhehehe. Idd jammer dat er heel weinig mensen waren, de organisatie had het beter moeten doen qua promotie lijkt me:sadgreen:

ja dik fat lopen hakken op fette oldschool, hardcore en zuigende hardstyle :) haardstijl had ietsjes omhoog gepitched moeten worden, dan kon je lekker kie hard uut je plaat genne whoeehoeee!!!
franzelare
ben blij dat jullie je toch vermaakt hebben!

Maar toch ben ik echt nieuwschierig waarom jolanda zou zo heeeeel graag het tel nummer van tim wou hebben en echt niet wou zeggen waarom!

Was het meer dan gewoon gezellig tim?
New Wave
quote:
Originally posted by franzelare
ben blij dat jullie je toch vermaakt hebben!

Maar toch ben ik echt nieuwschierig waarom jolanda zou zo heeeeel graag het tel nummer van tim wou hebben en echt niet wou zeggen waarom!

Was het meer dan gewoon gezellig tim?

het was gewoon heel gezellig. :toocool:
franzelare
vraag mij eens of ik jou geloof tim!?!?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland