|
|
| New Wave |
| Iris-Hooligans Sjinees en New Wave zullen er zijn! |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by Three 'O Three
Ben je boos op jezelf? :p |
nouja wel een beetje ik had iris gewoon wat vaker moeten vragen wanneer ze weer moest draaien, ik had net alles geregeld om naar antwerpen te gaan en toen kwam ik er achter dat zij ook moest draaien, maar ik kan het echt niet maken om niet naar antwerpen te gaan......
ik hoop maar heel hard dat tim en tim nog een beetje extra voor mij springen ;) |
|
|
| SnuggLe |
| Sorry, dit was alleen een optie als Invited niet door zou gaan. Maar dat gaat het dus wel.... dus ga ik daarheen, en kom ik neit naar invited. Excuses! |
|
|
| magrec |
| He ik kan niet eens trouwens :( |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by franzelare
ik hoop maar heel hard dat tim en tim nog een beetje extra voor mij springen ;) |
Ja TiN en tiM gaan inderdaad leuk springen :)
| quote: | Originally posted by Snuggle
Sorry, dit was alleen een optie als Invited niet door zou gaan. Maar dat gaat het dus wel.... dus ga ik daarheen, en kom ik neit naar invited. Excuses! |
JAAAAAAAAAA blijkt maar weer dat de partymaatjes en Iris bij Snuggels op plaats nummer 2 komen he :whip: :whip: ;)
Iris is geen backup dj, komopzeeeeeeeeeeg, prioriteiten stellen!!!
| quote: | Originally posted by Magrec
He ik kan niet eens trouwens
|
En wat is jouw kansloze smoes om niet te komen?
Moet je weer roddelen met je foute progressive holmaatjes over pruts dj's die wellicht dit jaar in nederland komen draaien!?!?!
Jullie stellen Tin en mij ontzettend teleur!
Het wordt tijd voor een nieuwe honkbalknuppel lijst!!! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|