|
|
| Optimus |
stage bij Armada? Hoe heb je dat geregeld?:D
www.kamernet.nl al gekeken?:) |
|
|
| Bouma-Bros |
| quote: | Originally posted by Optimus
stage bij Armada? Hoe heb je dat geregeld?:D
www.kamernet.nl al gekeken?:) |
Goede studie kiezen ;)
Zal die link ff checken maar dat is meestal allemaal niks...via via werkt nog altijd het best! |
|
|
| Optimus |
klopt, mag ik vragen welke dat is?:):D
En mocht je eerder in DH langskomen, je kan evt in de Haagse Hogeschool (ligt 200 meter van Station Holland Spoor, gewoon rechtdoor lopen) op het prikbord kijken, ik denk dat ivm stages in buitenland/andere stad er wel wat kamers zullen zijn die vrij komen in die periode:) |
|
|
| Bouma-Bros |
| quote: | Originally posted by Optimus
klopt, mag ik vragen welke dat is?:):D
En mocht je eerder in DH langskomen, je kan evt in de Haagse Hogeschool (ligt 200 meter van Station Holland Spoor, gewoon rechtdoor lopen) op het prikbord kijken, ik denk dat ivm stages in buitenland/andere stad er wel wat kamers zullen zijn die vrij komen in die periode:) |
Music Management!
Thnx voor de tip, ik zal het onthouden. |
|
|
| Ries'79 |
Dat is wel een topper, heb zelf toen ik nog studeerde geprobeerd om in de dance scene stage te lopen, viel toen niet echt mee. Alleen anna agency reageerde enthausiast!
Ik woon zelf in de zeehelden kwartier, zwaar relex vlakbij stad en strand. Alleen valt na een jaar lang australie thuis wonen niet geheel mee! Als ik een baan heb ga ik dan ook maar weer wat voor me zelf zoeken!
Succes met zoeken Ries |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|