return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 
Dave seaman in the hague

SnuggLe
quote:
Originally posted by Tall21
De XS2 gaat dicht ivm te grote concurrentie van de Asta en de Cocoon.

Goh, dat was neit te verwachten :)
Ben benieuwd hoe het zit met Silly Simphonies. Las laatst wat in de BG magazine.
Optimus
quote:
Originally posted by SnuggLe
Goh, dat was neit te verwachten :)

Jwel man, het loopt echt al heel lang slecht daar. Tijdje geleden hadden ze een bijeenkomst met oa prmoters enzo, ze moesten toen het roer omgooien. Jammer dat daar niet veel van terecht is gekomen, het is aan henzelf te wijten, zij richten zich op publiek wat blijkbaar gewoon niet wilt komen (wat ouder publiek met veel geld te besteden).
SnuggLe
quote:
Originally posted by Optimus
Jwel man, het loopt echt al heel lang slecht daar. Tijdje geleden hadden ze een bijeenkomst met oa prmoters enzo, ze moesten toen het roer omgooien. Jammer dat daar niet veel van terecht is gekomen, het is aan henzelf te wijten, zij richten zich op publiek wat blijkbaar gewoon niet wilt komen (wat ouder publiek met veel geld te besteden).

Zie het cynischme in mijn post Optimus.
Maybe had er speciaal voor jou een ;) achter gemoeten!
Bouma-Bros
Zit vanaf februari ook voor minimaal een halfjaar in Den Haag ivm stage bij Armada :)

Iemand die nog een leuke woonruimte weet mag zich bij me melden :p

Grtz,
ElSandro
ambs
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Zit vanaf februari ook voor minimaal een halfjaar in Den Haag ivm stage bij Armada :)

Iemand die nog een leuke woonruimte weet mag zich bij me melden :p

Grtz,
ElSandro

Sander!!!!!!! je gaat stage lopen bij Armada???????/ *zwijmel* ik ben jaloers hahaha.... Heb zaterdag de 2 Armada men ontmoet die ik nog niet kende, heel gezellig :) woooeeeiii

en besides, armada is gewoon SUPER!!! (niet alleen voor armin hehehe) Check hun producers en hun releases, they seem to have got the magic stick *lol*

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland