|
|
| franzelare |
Ik heb besloten weer meer te gaan trance'n
Na op Ultra shock Armin gehoord te hebben wil ik weer meer :D
dus ik had 16 Years Illusion - The Trance Odyssey in het sportpalijs in antwerpen gevonden.
gaan hier nog meer TA ers heen?
line-up:
Chicane
Cor Fijneman
Jan Johnston
Armin van Buuren
en wat belgen ;)
oh en voor de gene die denken dat ik van mijn geloof gevallen ben... ik ga de dag erna weer naar oldschoolmadness in enschede om weer ff een terror feesie mee te pakken :D |
|
|
| M_Peror |
| Ik zat er inderdaad over te denken om te gaan (Cor! Chicane!! ARMIN!!!) maar ben nog druk bezig gezelschap te regelen en dat schiet nog niet echt op :( Dus durf er nog niks over te zeggen. |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by M_Peror
(Chicane!!) |
Mijn fanbase groeit gestaag.. ;)
Nee maar serieus, tot vorig jaar ofzo had iedereen zo iets van who the kipfilet is Chicane nu weer terwijl die knakker al sinds 1995 zover ik weet aan de weg aan het timmeren is. Disco Citizens on the roll :D |
|
|
| ambs |
Ik ga!!! puur voor Armin, de rest van de djs mogen van mij thuis blijven... ja ik vind chicane en cor wel cool... maar dit is de laatste keer Armin voor mij in Europa! De zondag daarna verhuis ik naar Amerika....
dus wordt dit MIJN avond... just you watch :toocool: *lol*
ps: de sfeer op belgische feesten SUCKS! als het niet was dat het mn laatste kans was om armin te zien, zou ik ECHT niet gaan :rolleyes: |
|
|
| franzelare |
Ik ben nog nooit op een belgis trance feest geweest dus ik zie wel
ik weet dat eye-riz en up ook wel eens in belgie gedraaid hebben en de sfeer beviel hun daar wel.
maar ik ga gewoon kijken en ik laat me verrassen :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|