|
|
| franzelare |
| Ambs > ja ik kom weer samen met sandra en linda die er ook op ultrashock bij waren, alleen nook gaat niet mee, het watje ;) |
|
|
| ambs |
| quote: | Originally posted by franzelare
Ambs > ja ik kom weer samen met sandra en linda die er ook op ultrashock bij waren, alleen nook gaat niet mee, het watje ;) | Ik ken alleen sandra, die andere 2 namen zeggen me niks *bloos* hahaha |
|
|
| franzelare |
sandra wist ook wie jij was, nook is een andere admin van flok daarmee ga ik regelmatig stappen.
linda is een goede vriendin van sandra en gaat ook regelmatig met ons mee stappen.
Ik hoop dat ik een beetje fit ben die avond want ik ben die dag rete druk op mijn werk :confused:
maar ik ga dit feestje zeker niet missen!
2 kolkie> nee daar snap ik niet van, wat gaat er nu boven een goed feest! je hebt steeds wat als er een leuk feest is! je hoort je echt je haren van je kop te schamen dat je er afgezopen zaterdag niet was! |
|
|
| CygnusX |
Doen jullie een meeting?
Degenen die willen meeten : Er zullen een aantal Fr-TA's en BeTA's om 22u30 bij de Quick binnen in het sportpaleis staan. Jullie zijn altijd welkom :) |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Doen jullie een meeting?
Degenen die willen meeten : Er zullen een aantal Fr-TA's en BeTA's om 22u30 bij de Quick binnen in het sportpaleis staan. Jullie zijn altijd welkom :) |
:confused: denk dat wij dan nog niet binnen zijn, ik heb een lange werkdag achter de rug, moet nu nog eten en dan het hele eind nog er heen reiden :whip: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|