return to tranceaddict
Pages: [1] 2 
extrema t-shirts

Glorie
Klick

Nån kanske hittar någon t-shirt som de tycker är cool? tänkte bara tipsa. :) De är ju verkligen extrema t-shirts... som kanske väcker viss anstöt. :nervous: Nåja, håll till godo. Inte så dyrt heller faktiskt, om man tar postförskott. Klicka på produkter i högra hörnet för att se alla t-shirts. Lite klurigt att hitta alla tröjor tyckte jag nämligen.
ScuL
lol. pig ******s international :D
zamson
tråkigt att dom inte hade så snygga t-shirtar - den enda sköna jag hitta var denna: http://www.coughsyrupshirts.com/CS700_Customer.html

:D

Är det nån som kan ge länkar till flera coola t-shirt hemsidor som är relativt billiga?
SWE_TRANCE
Har en sån här
Kanske har på mig den på trinity imorrn, inte bestämt mig än ;)
mindshooter
När jag var på grafittiutställning i kulturhuset så hade dom en hel vägg med t-shirts som ungdomar gjort eller hittat.
Det var en som va jävla rolig (hoppas ingen tar illa upp)

det var en bild på europa, osså hitler i mitten typ. Sen stod det "hitler world tour" osså datumen när kriget började och slutade. Så var det pilar från hitler vilka länder han besökte under sin "tour" osså datum på varje ställe. Roligaste var att det stod "England" och "Russia" CANCELED. Sen "German bunker: End of tour". :tongue2

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden