|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Remy D
ze zijn nep maar ze blijven geil!!:crazy: |
ACH GA WEG MAN!!! Het is net een kleuter!!!!
Ze is nog geen 1,50 meter lang (IPH:p) Heeft nog net haar op der doos....(brr trouwens veel te veel hout voor de deur).. Als je haar ketst dan moet je een kussen gebruiken om je eigen botten niet te breken......Je kan op 1 foto ook goed zien dat het niet helemaal naar verhouden is...het is gewoon een lola-kleuter!
Geef mij maar een vrouw met een lief handje vol! |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by New Wave
ACH GA WEG MAN!!! Het is net een kleuter!!!!
Ze is nog geen 1,50 meter lang (IPH:p) Heeft nog net haar op der doos....(brr trouwens veel te veel hout voor de deur).. Als je haar ketst dan moet je een kussen gebruiken om je eigen botten niet te breken......Je kan op 1 foto ook goed zien dat het niet helemaal naar verhouden is...het is gewoon een lola-kleuter!
Geef mij maar een vrouw met een lief handje vol! |
Ja pik zoals hier boven al beschreven een kontje zeker op 1!!!!! :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
Geile kontjes zijn zo TOP!!! :eyespop: :crazy: |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by Remy D
Zekers, zeg je toch nog iets nuttigs vandaag. :D :haha: |
:rolleyes: |
|
|
| Optimus |
| ik blij want heb een tweede opdracht gekregen en ga nu dik geld ermee verdienen:stongue: :cool: |
|
|
| Tim81 |
| Gisteravond naar de stand-up comedian Roue Verveer (Comedytrain) geweest. Heerlijk gelachen! :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|