|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Voor de sollicitatie die ik volgende week woensdag heb in Lelystad zijn maar DRIE kandidaten, waar ik er dus 1 van ben! Hiep hoi hiep hoi! 33% kan dus zeker voor mij! Ben me dik goed aan het voorbereiden......
Damn als ik die baan krijg ben ik echt ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO blij! Wordt d'r nu gewoon al zenuwachtig van :D |
Of jullie zijn alle 3 bagger en nemen ze niemand aan. Bij solliciteren heb je geen percentage kans. Reken er maar op dat j eniet aangenomen wordt en gewoon je best doen. :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
Of jullie zijn alle 3 bagger en nemen ze niemand aan. Bij solliciteren heb je geen percentage kans. Reken er maar op dat j eniet aangenomen wordt en gewoon je best doen. :) |
Wat denk je dat ik aan het doen ben? Me dik voorbereiden...en mijn best doen! |
|
|
| Creamfields23 |
Hey Snuggle cool voor je :)
Als het niet lukt en/of je wilt wat advies check dit boek
Ik kreeg het bij mijn opleiding had gepland om dit boek in drie weken uit te hebben, maar heb het in drie dagen uitgelezen. Het boek behandelt het solliciteren vanuit een ander oogpunt en soms met de nodige humor wat zeker de moeite waard is om te lezen.
Succes |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Creamfields23
Hey Snuggle cool voor je :)
Als het niet lukt en/of je wilt wat advies check dit boek
Ik kreeg het bij mijn opleiding had gepland om dit boek in drie weken uit te hebben, maar heb het in drie dagen uitgelezen. Het boek behandelt het solliciteren vanuit een ander oogpunt en soms met de nodige humor wat zeker de moeite waard is om te lezen.
Succes |
He thanks man!
Ik ga die misschien nog wel even kopen het weekend!
Top van je bedankt man! |
|
|
| jp |
M'n nieuwe cam is vandaag verstuurd. Hopelijk lukt het nog die morgenmiddag op het postkantoor op te halen (ipv zaterdag)
:) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|