|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Tsja, internet bij de wouten...dat kan niet :) Dat heeft niemand. |
Logisch :) Stel dat al die wouten zitten te internetten terwijl heel nederland zit te zeiken dat die gasten eens de weg op moeten :) |
|
|
| kolkiewolkie |
* Tis weekend!
* Uitgaande dat ik morgen nog wel een auto bij pa weet los te weken ga ik morgen weer es naar een heerlijk vaag feestje :cool: . Psychedelic open air circus :) . 1 nadeeltje: Iris draait er (dat is geen nadeel ofcourse ;) , maar dan ben ik alweer weg (dat is dan wel weer een minpuntje) maar daar kom ik wel overheen :D . |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
* Tis weekend!
* Uitgaande dat ik morgen nog wel een auto bij pa weet los te weken ga ik morgen weer es naar een heerlijk vaag feestje :cool: . Psychedelic open air circus :) . 1 nadeeltje: Iris draait er (dat is geen nadeel ofcourse ;) , maar dan ben ik alweer weg (dat is dan wel weer een minpuntje) maar daar kom ik wel overheen :D . |
Ga zo lekker het strand op :)
Dan vanavond naar Utrecht, Fahrenheit 9/11 kijken bij een vriend, en dan zondag een 'private party' van de Exposure, waar Stef Vrolijk ook draait. Toch maar even kort een feestje, om het af te leren. ;) |
|
|
| Tim81 |
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk :toothless !
Nog steeds prachtig weer in Nederland en morgen DANCE VALLEY. Hopelijk blijft het mooie weer nog even hangen in Nederland en kan ik nog ruim 2 weken van mijn vakantie genieten... |
|
|
| MaGiK54 |
| Ik ben happy omdat ik eindlijk Beavis and Butt-Head the movie heb gekocht. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|