|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by basvh
niks kan tegen een paar racing carvers op. zker zo'n blij snowboardje niet. ik heb echt een hekel aan snowboarders, vooral van die klassen als ze met zijn allen op de piste gaan liggen terwijl ik net volle bak naar beneden kom. Dan is het dus gewoon vol in de ankers. Gevolg een mooie plaatselijke sneeuwbui over die snowboarders heen en gewoon weer lekker door skieen. Ben toch veeel sneller op mijn racing carvertjes.
De snowboarders waar ik geen hekel aan heb zijn de normale die gewoon goed kunnen snowboarden, niet midden op de piste gaan liggen, en geen 5 maten te grote board kleding aan hebben, en die niet voorkruipen in de rij.
Wat trouwens ook mooi is, is met je skis de halfpipe ingaan. AL die snowboarders roepen dat het verboden voor ski-ers is maar jah mijn duits is niet zo goed. Dus dat bordje kan ik niet lezen :D
En dan denken die snowboarders ook nog dat je met skis niet kan stunten in de halfpipe. Whaha. Meestal laat ik ze dan ff zien dat dat best wel mogelijk is. (al moet je niet op je bek gaan anders sta je voor lul voor 50 van die boarders) Ook moet je oppassen dat je de schanzen niet verkeerd inschat. Dat je denkt dat ie max anderhalve meter hoog is en dat je opeens op een paar meter hoogte zweeft. |
ik heb eerder een hekel aan die skiertjes.. zo'n boarder laat zich op zn kont vallen, die skiers gooien meestal hun stokken omhoog mwhehe
maar ik ga zelf ook altijd skien met vrienden van me die snowboarden, en we gaan dan eigenlijk alleen off piste, altijd onwijs cewl wie de vetste jumps maakt en wie de stijlste hellingen neemt :) tis trouwens ook wel makkelijk voor die boarders want mijn skistokken hebben al menig vriend uit een bergbeek gered :D
ik heb geen probleem met elke skier of snowboarder zolang de attitude goed is; in jouw geval bas had ik je flink een ravijn in geduwt :p |
|
|
| snitz |
| quote: | Originally posted by basvh
ik ben blij omdat ik blik een keer in het eggie heb gezien.
Is dit blij/gezellig genoeg blik ? :D :D :D |
Jij hem gezien, man je weet nie eens meer da je geld teveel in je portemonee had:D :D |
|
|
| MennoB |
| Ik ben blij omdat Nederland naar het EK gaat (Niet verdient overigens :D ). Nu kunnen we teminste in de kroeg kijken en nog voor Nederland staan i.p.v. een ander land :) |
|
|
| snitz |
| IK BEN BLIJ OMDAT HET BIJNA WEEKEND IS!!!!!!!!:D |
|
|
| arj1o1 |
| ik ben blij omdat ik morgen niet hoef te werken :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|