|
|
| Optimus |
| ik ben blij omdat Thesaus net belde en hij definitief vrij heeft gekregen op de 29e zodat we allebei naar RV @ XL kunnen gaan:D Joehoe jeuj!:cool: |
|
|
| Supreme Theory |
| quote: | | ik heb echt een hekel aan snowboarders |
En jij bent precies het soort skier waar iedere snowboarder een hekel aan heeft. Niet dat ik een hekel heb aan alle skiers...slechts aan skiers zoals jij...met zo'n negatieve "I am god" houding...beetje jammer!!!!
Ik had een burton floater heb nu een Head Ignition 1.61 met flow fl11 bindingen!
Heb het boardje gekocht voor 200 euries (board van vorig seizoen)
Board is nog te bestellen dus als je er ook 1 wil moet je het maar ff zeggen!! |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Supreme Theory
slechts aan skiers zoals jij...met zo'n negatieve "I am god" houding...beetje jammer!!!!
|
klopt ook. Mijn zus die 18 jaar geskied had kon binnen 4 dagen snowboarden. Dus niet gewoon een beetje naar beneden komen maar echt gewoon goed. Ook wat mensen die ik ken die nog nooit op wintersport waren geweest konden binnen paar dagen goed uit te voeten komen met snowboarden. Tis gewoon easy. En als ik dan 14 jarige duitsertjes zie met grote mutsen, veeels te grote broeken en lompe wanten die over mijn skies aan het rousen zijn als ik relext in de rij sta. En daarna precies in mijn ski pad gaan liggen. Nee respect krijgen die gasten dan niet meer. Al vind ik vet om te zien om een hele goede snowboarder hard naar beneden te zien komen en daarbij bochtjes draaiend zodat er van die vette sporen in de sneeuw komen. Maar van zulke boarders zijn er maar weinig |
|
|
| Blik |
jongens, dit is de gezellige / blije - thread
hou het ook zo aub
dank u :) |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Blik
jongens, dit is de gezellige / blije - thread
hou het ook zo aub
dank u :) |
ik ben blij omdat ik blik een keer in het eggie heb gezien.
Is dit blij/gezellig genoeg blik ? :D :D :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|