|
|
| MaGiK54 |
| Ben 3.5 weeeeeeeeeeeek vrij, ooooooooh wat ben ik blij :D |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by ambs
Ik ben blij want ik ben zondag jarig en ik vier het zaterdag avond bij Armin in DC :D wooeeiiiii |
gefeliciteerd :p
 |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by ambs
Ik ben blij want ik ben zondag jarig en ik vier het zaterdag avond bij Armin in DC :D wooeeiiiii |
Gefeliciteerd :) |
|
|
| Flippe |
| quote: | Originally posted by jp
Snowboarden is pretty cool, vooral met jumps en in de tiefschnee. Helaas zijn de liften meestal niet echt boarderfriendly :(
Dan maar skieen :D |
Boardeb us beter dan skieen :)
ja, en skieen kan k ook, maat tog vind ik boarde leuker! |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Flippe
Boardeb us beter dan skieen :)
ja, en skieen kan k ook, maat tog vind ik boarde leuker! |
niks kan tegen een paar racing carvers op. zker zo'n blij snowboardje niet. ik heb echt een hekel aan snowboarders, vooral van die klassen als ze met zijn allen op de piste gaan liggen terwijl ik net volle bak naar beneden kom. Dan is het dus gewoon vol in de ankers. Gevolg een mooie plaatselijke sneeuwbui over die snowboarders heen en gewoon weer lekker door skieen. Ben toch veeel sneller op mijn racing carvertjes.
De snowboarders waar ik geen hekel aan heb zijn de normale die gewoon goed kunnen snowboarden, niet midden op de piste gaan liggen, en geen 5 maten te grote board kleding aan hebben, en die niet voorkruipen in de rij.
Wat trouwens ook mooi is, is met je skis de halfpipe ingaan. AL die snowboarders roepen dat het verboden voor ski-ers is maar jah mijn duits is niet zo goed. Dus dat bordje kan ik niet lezen :D
En dan denken die snowboarders ook nog dat je met skis niet kan stunten in de halfpipe. Whaha. Meestal laat ik ze dan ff zien dat dat best wel mogelijk is. (al moet je niet op je bek gaan anders sta je voor lul voor 50 van die boarders) Ook moet je oppassen dat je de schanzen niet verkeerd inschat. Dat je denkt dat ie max anderhalve meter hoog is en dat je opeens op een paar meter hoogte zweeft. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|