|
|
| MaGiK54 |
Heftig hoor allemaal chicane. Ben blij voor je en voor je vriendin dat alles goed gaat komen, ondanks de zware periode die er nog aanzit te komen. Dit is toch eigenlijk het blijste nieuws wat ik voorbij heb zien komen in deze thread, iedereen (waaronder ikzelf) is blij met feesten/materialistische dingen, maar dat valt allemaal in het niet met dit goede nieuws.
Sterkte nog de komende tijd. |
|
|
| kolkiewolkie |
| heb eigenlijk niks in deze draad te zoeken (zie waslijst aan geklaag in de klaagdraad :stongue: ) maar ik MOET even zeggen dat ik gewoon blij ben voor Chicane. Ken de gozer eigenlijk niet maar zulke dingen zijn altijd KUT en als het dan uiteindelijk (waarschijnlijk) goed gaat komen dan is dat gewoon MOOI :) ! |
|
|
| TranceFool |
| zo dan.....das nog es mooi nieuws chicane! :) |
|
|
| Jesse |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Hij komt officieel de 29e uit, begreep ik van de Gameshop waar ik hem had gereserveerd. Ze maakte me net blij met een belletje dattie er al was, via een andere leverancier dan Sony. Alleen de Gamecub-versie hadden ze nog niet binnen, check www.gameshop.nl voor meer info, das de enige echte gameshop met één van de grootste collecties van Nederland.
Ps hij is errug cool net ff potje geracht en hij is lekker, maar de Dreamcastversie vind ik persoonlijk mooier en dat voor een spel van 4 jaar oud :D |
Ik heb m via www.gcshop.nl besteld, was ook 44,5 € dus de prijs was al beter! Hopen dan dat ik m wel zo snel mogelijk krijg. Heb de PS2 versie al flink wat gespeeld, vriend van me heeft de NTSC versie, die kickt behoorlijk ass. Met Weaponmaster ben je nog een tijdje zoet!
en @ chicane, top voor jou & je vriendin! |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by Robert
m&n export moet je maar niet op letten.
en die thomas datt remix is niet de remix waar ik het over had :p |
die m&n export is toch wel vet hoor: wordt dit de nieuwe master and nickson misschien?
en over welke remix had je het dan :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|