|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Chicane
Vandaag te horen gekregen dat me vriendin ondanks nog een lange (en minder prettige, pijnvolle) weg te gaan helemaal beter wordt!
Mijn geluk kan vandaag en me hele leve met haar niet meer op geloof ik WOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO |
Sorry I missed out, maar wat heeft je vriendin dan ?? Klinkt allemaal ernstig hoe je het zo zegt. |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Chicane
Vandaag te horen gekregen dat me vriendin ondanks nog een lange (en minder prettige, pijnvolle) weg te gaan helemaal beter wordt!
Mijn geluk kan vandaag en me hele leve met haar niet meer op geloof ik WOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO |
Mooi man! Na alle tegenslagen nu toch weer wat goeds. Nu de alleen nog maar goede dingen en jullie leven kan niet meer stuk ;)
Veel geluk :) |
|
|
| Chicane |
Bedankt Lex voor je steun en luisterend oor in de afgelopen tijd ook dat ik je sprak.
MaGiK: Omdat dit een heel persoonlijk tintje heeft en omdat ik een internet forum niet echt ziet als een medium om intiem lief en leed te delen weten maar weinig mensen wat is gebeurd. Natuurlijk deel je ook wel eens lief en leed met elkaar op dit forum, hoeft niet altijd trance-minded te zijn hier, check alle flame wars maar ;) maar dit was echt even iets te intiem gewoon tussen mij en me vriendin. Mijn vriendin heeft sinds begin dit jaar te horen gekregen dat ze naast Crohn ook borstkanker heeft met al 2x een uitzaaïng in haar borst. De eerste keer hadden ze een stuk weg kunnen snijden, maar was niet voldoende, het kwam terug. Toen werd er over gegaan op bestralen, dat heeft kunnen helpen maar nog niet helemaal voldoende. Chemotherapie kwam daarbij en dat sloeg goed aan, maar daarvoor was er weer een hele kleine uitzaaing aangetroffen. Chemokuur heeft heel goed aangeslagen dat de eerste uitzaaing helemaal verslagen is, en de tweede uitzaaing zo goed als geen kans meer heeft om te ontwikkelen. Over ongeveer een maand of 3 heeft ze niks meer te vrezen en kan het herstel van haar lichaam en uiterlijk (haarverlies) beginnen.
Vandaag was heel erg emotioneel voor ons omdat het eigenlijk een soort van erop of eronder was. De resultaten van de chemokuur werden besproken en blijken dus zinvol te zijn geweest. Was dit niet het geval dan .. kan je de rest wel raden denk ik..
Dit was er dus gaande in grote lijnen |
|
|
| Jappio |
| sjees veel sterkte paul! |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
- Ik ben blij omdat bij Championship manager 4 ik nu met Feyenoord dik veel geld heb, en het goed gaat
- Ik ben blij omdat de Graafschap gewonnen heeft gisteren met 0-1!
- Verder weinig om blij te zijn.... |
whaha
ik met ADO champions league speel en vorig jaar de uefa cup heb gewonnen (zit dan ook wel in 2006 ;)) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|