|
|
| MaGiK54 |
| Eindelijk heb ik Soul Calibur 2 op de PS2 :D :D :D |
|
|
| Robert |
| quote: | Originally posted by arj1o1
Robert je hebt trouwens een open dir ik weet niet of dat de bedoeling is, want er staat misschien ook de nieuwe masters and nickson in?
m&n - export
?
en een video |
dat is geen open dir maar een html, en is dus wel de bedoeling.
m&n export moet je maar niet op letten.
die video is airflow opgenomen in engeland, de dag voor gkgg. nummer was toen gemaakt in 4 uur tijd samen met jon o'bir, perry vdv (locust) en dazzarazza.
en die thomas datt remix is niet de remix waar ik het over had :p |
|
|
| Jesse |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Was jij er wel dan? |
Nee stond op de grote markt in Breda naar muziek te luisteren :)
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Eindelijk heb ik Soul Calibur 2 op de PS2:D:D:D |
nu al? hij moet nog uitkomen toch?? ik zit te wachten op mn gamecube versie! (preorder) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Jesse
nu al? hij moet nog uitkomen toch?? ik zit te wachten op mn gamecube versie! (preorder) |
Hij komt officieel de 29e uit, begreep ik van de Gameshop waar ik hem had gereserveerd. Ze maakte me net blij met een belletje dattie er al was, via een andere leverancier dan Sony. Alleen de Gamecub-versie hadden ze nog niet binnen, check www.gameshop.nl voor meer info, das de enige echte gameshop met één van de grootste collecties van Nederland.
Ps hij is errug cool net ff potje geracht en hij is lekker, maar de Dreamcastversie vind ik persoonlijk mooier en dat voor een spel van 4 jaar oud :D |
|
|
| Chicane |
Vandaag te horen gekregen dat me vriendin ondanks nog een lange (en minder prettige, pijnvolle) weg te gaan helemaal beter wordt!
Mijn geluk kan vandaag en me hele leve met haar niet meer op geloof ik WOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|