|
|
| SnuggLe |
Oke, het is weer tijd nu de zomer is afgelopen even alles lekker eruit te gooien en lekker uit te huilen in deze thread. Dus zeik even lekker, gooi het eruit, klaag raak...
..voel je je een stuk beter.
Ik begin:
- Ik schijt op discotheken die eigenlijk clubs zouden moeten zijn. Dus bv de Asta, waar op zaterdag ook allemaal boeren binnenkomen die niet eens weten welke dj er draait.
- Ik schijt op supersjinees , die tijdens feesten ineens aan mijn ballen gaat trekken! :D
- Ik vind dat Tealk hier meer moet posten!
- Ik haat volle treinen, en mensen die er dan ALSNOG bijin willen zodat je alleen maar meervertraging krijgt! |
|
|
| New Wave |
Ik heb een schurrefthekel aan:
- Matenaaiers
- Oude mensen met grijs haar die in een autos rijden die gem. 5000 euro duurder zijn dan mijn auto en 70 rijden op een 80 kilometerweg!
- Het feit dat ik steeds mijn decks moet uitstellen.
- ID$T
- Hardstyle mensen op het forum, I :whip: their hardstyle-ass!!!
tja, kusjes :p |
|
|
| Biohazard |
Ik schijt op idioten als scooter die andermans werk jatten zonder credit te geven.
Ik schijt op het feit dat platen zo duur zijn in NL. Tien piek voor een plaat is NIET normaal. In Engeland zijn ze veel goedkoper
Ik schijt op het feit dat TT zo duur zijn.
Ik schijt op alle top40 discotheken waar ze ski hut draaien
Ik schijt op Neo Nazis in de HC scene |
|
|
| arj1o1 |
op de postbode die niet een pakje bij de buren moet afgegeven met promos die ik heb gewonnen maar u moet ik ze morgen ophalen
weet iemand eignelijk of je ook op zaterdag pakketjes op kan halen?
kan gvd zeker weer niet |
|
|
| MaGiK54 |
| Ik schijt op het feit dat als het maandag is, het weekend weer over is :whip: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|