|
|
| New Wave |
| VRIJE DAG...HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERLIJK :D |
|
|
| sndh |
| quote: | Originally posted by basd
Ik zit hier tot 18.45, vanaf 9 uur. Maar mij hoor je ook niet klagen :) |
haha jij zit zeker niet in nieuwe gebouwen van inholland? WARM! |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by sndh
haha jij zit zeker niet in nieuwe gebouwen van inholland? WARM! |
De laatste keer dat ik heb gecheckt niet nee. Hier is het overigens heerlijk koel, het is zelfs eerder koud dan warm te noemen (binnen dan, buiten is het heerlijk nu).. |
|
|
| New Wave |
AHHGGRR Ik wilhet toch even kwijt.
Ik snap nederland niet meer..De politiek van tegenwoordig is echt te dom voor woorden.
Ik las net effe de krant in de zon en begon me weer helemaal te ergeren aan het beleid van het nederlandse abtenarengezeik.
Ergenis 1:
Nu de overheid aan het bezuinigen is op onderwijsbanen zullen er minder banen ontstaan in deze sector. Jonge leraren hebben nu niet de kans om een baan te krijgen....en het gaat hier dan wel om 11000 banen.....
Ergenis 2:
EU verbod op hervulbare flessen......het wordt verboden om nog gebruik te maken van hervulbare flessen...HALLO POLITIEK IN BRUSSEL!?!?!?!!? het meest efficiente milieu vriendelijk middel gaan ze weghalen.....en dan iedereen maar vragen waarom er zoveel afval is....nouik zou het niet weten. Nu willen ze flessen maken die je kunt recyclen....Ik wil niet weten hoe dat gaat, gaat dat doormidden van verhitten en dan weer nieuw produceren? Kost dat niet een gigantisch veel extra energie en is dat wel goed voor het milieu?
Ergenis 3:
Ze willen waarschijnlijk het gas uit de auto hebben.......De reden hiervan is dat de overheid hier bijan niets aan verdiend.....Dat is toch gigantisch belachelijk. Gas is in vergelijking met benzine en diesel het meest milieuvriendlijk.....waar zijn we mee bezig? Nederland en het milieu naar de kloten helpen? Lijkt er wel op.... |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by New Wave
AHHGGRR Ik wilhet toch even kwijt.
Ik snap nederland niet meer..De politiek van tegenwoordig is echt te dom voor woorden.
Blaat !
|
Geheel mee eens, de overheid zuigt aan alle kanten. Wordt weer eens tijd dat de regering komt te vallen en dat we weer mogen stemmen. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|