|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by New Wave
Altijd leuk om 7 uur op je werk te zijn.....op de zaterdag :p
Lives a bitch! |
kmoest er zijn om 9u en heb me verslapen... :whip: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by websley
Dat meen je toch niet serieus :wtf: |
Dat is nog goedkoop. Weet nog dat ik 2 jaar geleden bij een schotse sportcafe (hoek van de warmoestraat) 6 euro per colaatje moest betaalde. ben er ook nooit meer terug geweest. |
|
|
| Eagle` |
| las net dat de amber storm kan oplopen tot 235 kph, das toch al de kracht van een F2 tornadotje, m.a.w. dak van je strohutje geeft er for sure de de brui aan ;) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Eagle`
las net dat de amber storm kan oplopen tot 235 kph, das toch al de kracht van een F2 tornadotje, m.a.w. dak van je strohutje geeft er for sure de de brui aan ;) |
Ah...als het de kracht heeft van een F2 dan zijn ze zich echt mieters aan het aanstellen.
Kijk....als het nou de kracht van een F5 had..okeee...dan kan ik me al die chaos nog voorstellen...maar de kracht van een F2...mietjes zijn het... |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ah...als het de kracht heeft van een F2 dan zijn ze zich echt mieters aan het aanstellen.
Kijk....als het nou de kracht van een F5 had..okeee...dan kan ik me al die chaos nog voorstellen...maar de kracht van een F2...mietjes zijn het... |
!eens, ons hoor je nooit klagen al was het een F5 :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|