|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by websley
Tja, moet je maar in het rustige Noord-Broabant wonen:rolleyes: |
wtf heeft dat ermee te maken? |
|
|
| Tim81 |
Daar heb je nooit naweeen van het weekend (ook al duren Brabantse nachten lang!), heb je nooit problemen met afstuderen (2x met je ogen knipperen en je scriptie is af!) en tevens heeft iederen R*E*S*P*E*C*T voor elkaar (het gemoedelijke Brabant!)
Jammer dat je de mensen daar alleen niet kan verstaan, ze helemaal losgaan met carnaval (op zulke kutmuziek:rolleyes: ), ze hun favoriete voetbalclub aanmoedigen met 'Boeren' (is dat nou zelfkennis?)... Daarom blijf ik toch liever buiten Brabant wonen! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Tim81
Daar heb je nooit naweeen van het weekend (ook al duren Brabantse nachten lang!), heb je nooit problemen met afstuderen (2x met je ogen knipperen en je scriptie is af!) en tevens heeft iederen R*E*S*P*E*C*T voor elkaar (het gemoedelijke Brabant!)
Jammer dat je de mensen daar alleen niet kan verstaan, ze helemaal losgaan met carnaval (op zulke kutmuziek:rolleyes: ), ze hun favoriete voetbalclub aanmoedigen met 'Boeren' (is dat nou zelfkennis?)... Daarom blijf ik toch liever buiten Brabant wonen! |
Afzeiken met een grote A ;) Netjes! |
|
|
| Asperge |
Grrrr ik heb ook ene ongelofelijk pesthumeur:whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
(nogsteeds that is) |
|
|
| ambs |
Er komt gewoon een orkaan deze kant op!!!
en ik ben bang! Categorie 4, bijna 5 zelfs (5 is sterkste) :nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|