|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Datarecovery tools ? |
Werkte niet....Ik heb GetdataBack en nog wat proggies geprobeerd, maar helaas, mocht niet baten......
Als ie echt kaopt is is ie kapot.... |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Cosmic
Werkte niet....Ik heb GetdataBack en nog wat proggies geprobeerd, maar helaas, mocht niet baten......
Als ie echt kaopt is is ie kapot.... |
heb ook al hoop crashes gehad of simpel weg dom men HD geformateerd,dan ben je blij dat er dan proggies als getdateback bestaan ook al moet je 8 uur wachten om een ganse HD van 120 te recoveren of zo. Maar goed als ie kapot is valt er niks aan doen, wel balen dude:( |
|
|
| SnuggLe |
Heb echt een kolere pokke ing kutbui zeg.
Moe, verrot en de naweeen van het weekend.
Afstuderen dat nog STEEDS lang duurt (al is het einde in het zicht) waardoor ik nu van 8 sochtends tot half 7 aan het werk ben, erg fijn deadlines.
Daarnaast echt een gevoel van waar gaat het ing heen met de wereld... matpartij van een kansloze huisgenoot in de flat van mijn vriendin (matpartij waar wij niet bij betrokken waren overigens), mongolen in de buurt die echt NIET kunnen rijden (dat kan geen enkele buitenlander in Den Haag) en iedereen hier weet ook niet hoe je respect schrijft.
Leuk allemaal zeg. Pisbui en het kan me geen kont verrotten wie hoe wat iedereen ervan vind. Behoorlijke emall bui! |
|
|
| ambs |
| ik heb ook een kutbui en daarboven op ben ik nog eens depri om terug te zijn in dit KUT land. M'n semi-niet echt helemaal-guy ZEIKT ook en bah, ik ga zo maar in een lekker warm bad |
|
|
| websley |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Heb echt een kolere pokke ing kutbui zeg.
Moe, verrot en de naweeen van het weekend.
Afstuderen dat nog STEEDS lang duurt (al is het einde in het zicht) waardoor ik nu van 8 sochtends tot half 7 aan het werk ben, erg fijn deadlines.
Daarnaast echt een gevoel van waar gaat het ing heen met de wereld... matpartij van een kansloze huisgenoot in de flat van mijn vriendin (matpartij waar wij niet bij betrokken waren overigens), mongolen in de buurt die echt NIET kunnen rijden (dat kan geen enkele buitenlander in Den Haag) en iedereen hier weet ook niet hoe je respect schrijft.
Leuk allemaal zeg. Pisbui en het kan me geen kont verrotten wie hoe wat iedereen ervan vind. Behoorlijke emall bui! |
Tja, moet je maar in het rustige Noord-Broabant wonen:rolleyes: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|