|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Tim81
Tja, momenteel is het bij ons gewoon maandag, dinsdag, donderdag, zondag op het veld en op woensdag en vrijdag in de zaal :rolleyes: Lijkt GVD wel alsof we profvoetbal spelen :clown: Nog net genoeg tijd over om de feestjes af te lopen, zal straks weer afkicken worden als de competities beginnen... |
Waar voetbal je dan? De enige club waarvan ik me een beetje kan voorstellen dat ze zoveel trainen (puur vanwege het niveau) is Hollandia.
Enne Kolkie, succes met studeren, ik hoef lekker geen tentamens meer te doen! |
|
|
| basd |
Tja, momenteel is het bij ons gewoon maandag, dinsdag, donderdag, zondag op het veld en op woensdag en vrijdag in de zaal :rolleyes: Lijkt GVD wel alsof we profvoetbal spelen :clown: Nog net genoeg tijd over om de feestjes af te lopen, zal straks weer afkicken worden als de competities beginnen... |
Waar voetbal je dan? De enige club waarvan ik me een beetje kan voorstellen dat ze zoveel trainen (puur vanwege het niveau) is Hollandia.
Enne Kolkie, succes met studeren, ik hoef lekker geen tentamens meer te doen!
Enne websley, het woordje 'vet' is van ver voor jouw tijd, dus mond houden. |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by basd
|
Zoals gezegd gaat het om veld- en zaalvoetbal! Op het veld speel ik, samen met Emre, bij Westfriezen (wie kent ze niet ;)). In de zaal speel ik bij 't Hoornsche Veerhuys (voor de kenners onder ons :toothless) |
|
|
| basd |
Zoals gezegd gaat het om veld- en zaalvoetbal! Op het veld speel ik, samen met Emre, bij Westfriezen (wie kent ze niet ;)). In de zaal speel ik bij 't Hoornsche Veerhuys (voor de kenners onder ons :toothless) |
Die ken ik allebei uiteraard wel :) Vroeger vaak genoeg tegen Westfriezen gevoetbald, klasgenoten van mij speelden er en ik heb nu iemand in mijn team die daar ook voetbalde.
Maar goed, we dwalen af :)
Om maar iets te zeiken:
Ik vind het niet erg dat het wat koeler is (dan doe ik hier tenminste weer eens iets met mijn afstuderen) maar om me dan meteen zeiknat te laten regenen is ook weer zoiets.. |
|
|
| jp |
| Waarom is iedereen opeens zo actief op dit forum vandaag? :whip: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|