|
|
| websley |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Ik blijf t woord vet lekker in de mond liggen vinden! |
Ja. w8 maar over een paar jaar. Dan is het al namelijk weer hopeloos ouderwets!
Dus heb ik nog wat te zeuren: Het taalinstutuut is gewoon geen ene moer geintresseerd in wat er omgaat in de Nederlandse taal!:whip: |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by websley
Dus heb ik nog wat te zeuren: Het taalinstutuut is gewoon geen ene moer geintresseerd in wat er omgaat in de Nederlandse taal!:whip: |
Wat kan mij t nou aan me reet rotte dat t ouderwets zal zijn :D
Vind het een goeie eigenschap om me niet teveel door standardiseringen uit de weg te laten slaan :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by websley
BGen jij een beetje in de war ofzo? |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by moogwai
Alleen donderdag's trainen vind ik wel genoeg :D |
Tja, momenteel is het bij ons gewoon maandag, dinsdag, donderdag, zondag op het veld en op woensdag en vrijdag in de zaal :rolleyes: Lijkt GVD wel alsof we profvoetbal spelen :clown: Nog net genoeg tijd over om de feestjes af te lopen, zal straks weer afkicken worden als de competities beginnen... |
|
|
| kolkiewolkie |
Vet is toch echt wel een vet woordje hoor :D ! En wat de is er mis met mager! Hoe moeten we anders onze magere melk gaan noemen? Heeft men daar wel eens aan gedacht :mad: .
Oja, verder vind ik het vrij onprettig to say at least dat ik nu alweer anderhalve week aan het leren ben voor de hertentamens (overmorgen :nervous: :eek: ). Tis de ing eerste helft van augustus :sadgreen: . |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|