|
|
| moogwai |
Het is inmiddels Juli en het is gewoon koud... :whip: :whip: :whip:
Waar blijft het mooie weer! |
|
|
| Original |
| quote: | Originally posted by moogwai
Het is inmiddels Juli en het is gewoon koud...:whip: :whip: :whip:
|
Sterker nog, toen ik vanmorgen de deur uit ging HAGELDE het:wtf: ... om over het onweer nog maar niet te beginnen. |
|
|
| Dr Oetker |
Ik hier de laatste dag op school, moet ik alleen nog een video kijken voor de laatste opdracht van dit jaar en daarna ben ik klaar voor dit jaar :)
Alleen dit video wordt helaas niet uitgeleend, er zijn maar 2 tv's met videorecorder die naast elkaar staan. Zit er 1 of andere dwaas daar video's te kopieerden. Dus ik vragen hoe lang het nog duurd, nog een uur!! *zucht* ik zit hier dus een uur helemaal voor niets op school :whip: :whip:
En zijn er ook nog alle computers waar je een beetje op kan werken met internet bezet, dat zijn er ook al zoveel:whip: :whip:
Dus sta hier maar in de kantine lekker te klagen (jah hier op school staan computers waar je alleen op kan internetten) alleen kan je alleen maar staan :whip: aan deze terminals en is het het toetstenbord zo brak dat je echt erop moet rammen om de letters op je scherm te zien verschijnen :whip :whip:
Al met al 1 grote :whip: zooi... |
|
|
| emre |
Dat wisselvallige t*fusweer hierzo :whip:
Enige constante factor is de stevige wind :( |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by emre
Dat wisselvallige t*fusweer hierzo :whip:
Enige constante factor is de stevige wind :( |
Nou zeg dat wel! Sodemieter, ik ben vandaag wel een keer of 4 kletsnat geregend terwijl je meestal binnen 15 minuten weer in het zonnetje liep.... lekker ziekwordweer. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|