|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by basvh
GRRRRRRRR:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
Zit net me nieuwe rooster te bekijken en vrijdag verplichte school dag van 9 tot 5 GRRRRRRRRRRRRRRRRR. Iedereen zit dadelijk relaxed op terras en ik zit binnen in een suf lokaaltje beetje verslagen te schrijven |
Ben maar blij, ik heb dat 5 dagen in de week :whip: :whip:
Omdat we z'n kut project hebben wat binnen een paar weken af zou kunnen zijn, maar omdat we moeten werken zoals de leraren dat willen zijn we daar nu dus 8 weken mee bezig :whip: :whip: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by MennoB
Ben maar blij, ik heb dat 5 dagen in de week :whip: :whip:
Omdat we z'n kut project hebben wat binnen een paar weken af zou kunnen zijn, maar omdat we moeten werken zoals de leraren dat willen zijn we daar nu dus 8 weken mee bezig :whip: :whip: |
Zeur niet, als je moet werken moet je dat de hele week je hele leven lang. Wat zijn die paar weken nou?? :rolleyes: |
|
|
| Jesse |
| quote: | Originally posted by basvh
GRRRRRRRR:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
Zit net me nieuwe rooster te bekijken en vrijdag verplichte school dag van 9 tot 5 GRRRRRRRRRRRRRRRRR. Iedereen zit dadelijk relaxed op terras en ik zit binnen in een suf lokaaltje beetje verslagen te schrijven |
dat had ik ook vorig jaar! Echt bagger!
gewoon de PH assistant omkopen en eerder weggaan dus ;) |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Zeur niet, als je moet werken moet je dat de hele week je hele leven lang. Wat zijn die paar weken nou?? :rolleyes: |
Dat moet je ook zolang mogelijk uistellen:p
En nee ik heb niets te klagen, ik heb gewoon al weekend:D :D :D |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Nou ik werk toch liever van half 9 tot half 5 dan dat ik heel de dag in z'n duf lokaal moet zitten :). Maar aangezien ik nog heel m'n leven kan werken :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|