|
|
| TranceFool |
| Ik wil graag ff mn gal spuwen over het feit dat ik 3 dagen geen internet heb en met een klein beetje pech 70 GB aan data kwijt ben :whip: Internet werkte opeens niet meer, netwerk lag plat. Alles doorgekeken en nu schijnt het een defecte kabel te zijn, logisch :rolleyes:. Gelukkig heb ik nu weer op iig 1 pc internet, alleen kan ik al mn programma's weer opnieuw installeren, leuk!! Nog 4 tentamens maken komende 1,5 week. Ben het spuugzat allemaal :p |
|
|
| Valhalla |
| kut hertentamens, 2 hers waar ik de eerste keer .1 and .2 te weinig , anders deze week vrij gehad... |
|
|
| basvh |
om ook ff te zeiken over school:
dit blok is gewoon veels te druk. slaat gewoon nergens op plus de 2 meisjes in mijn presentatie groepje lopen alleen maar te zeiken, zo erg dat ik het liefst hun koppen met een voorhamer in wil slaan. :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
oh ja en vrijdag gaat me 2e verstandskies eruit
en oh ja door de drukte zit Arise er ook niet in. maar dat moet ik nog ff bekijken. ik werk als een gek aan al me verslagen enzo maar denk niet dat ik het ga redden.
enige lichtpuntje is natuurlijk ome carl cox. dat wordt echt master en ik droom nu al weg bij ibiza en dance valley. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by basvh
dit blok is gewoon veels te druk. slaat gewoon nergens op plus de 2 meisjes in mijn presentatie groepje lopen alleen maar te zeiken,
en oh ja door de drukte zit Arise er ook niet in. maar dat moet ik nog ff bekijken. ik werk als een gek aan al me verslagen enzo maar denk niet dat ik het ga redden.
|
"Meisjes" :toothless :toothless :thepirate
En lange, gewoon komen naar Arise! Het is maar van 21:00 tot 02:00 uur!!! |
|
|
| basvh |
GRRRRRRRR:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
Zit net me nieuwe rooster te bekijken en vrijdag verplichte school dag van 9 tot 5 GRRRRRRRRRRRRRRRRR. Iedereen zit dadelijk relaxed op terras en ik zit binnen in een suf lokaaltje beetje verslagen te schrijven |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|