|
Klaag / Zeur - Thread (pg. 46)
|
View this Thread in Original format
| TranceZoner |
Ik wou graag even mijn hartelijke beklag doen over het pathetische gedrag hiero van de zogenaamde 'Coppers' op de motor :whip:
Staan er twee motorjuten stiekem achter een muur hier in de stad, om zodoende fietsers een boete te geven die (alhoewel wel tegen de regels in:p ) tegen de richting in fietsen. Ik kon gelukkig nog net met een acrobatische stunt van me fiets af jumpen, maar velen kregen dus gewoon een boete. SNEU... Ach ik begrijp het ook wel.....
'Verkeerd fietsen' is natuurlijk een misdaad tegen de mensheid, en een diefstal plegen, ach ja....
Cheers;) |
|
|
| Chicane |
| Een dief heeft zich aan evenveel regels te houden als een fietser... neemt niet weg natuurlijk dat het lame is :D |
|
|
| TranceZoner |
OEEEEEE whahhaha LOL! ;) |
|
|
| Massive84 |
| quote: | Originally posted by TranceZoner
effe NOVA kijken vanavond :p. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by TranceZoner
Misschien mis ik iets???
Maar om hier nou om te gaan lachen?? |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by magrec
Misschien mis ik iets???
Maar om hier nou om te gaan lachen?? |
Laat ik me ff verduidelijken:
1) Ik vond de grap die Basd maakte gewoon geestig, betekent niet dat ik het tof vindt dat die agenten neergeknald zijn
2) Een agent is inmiddels overleden, en dat is zeer ernstig natuurlijk:eek:
Cheers |
|
|
| nwopper |
-Ik heb een enorme pishekel aan die Mr. Mystery hier op TA.... Met zijn semi-kritische gebazel. En iedereen die hem dan ook echt op handen gaat zitten dragen omdat hij 'de criticus' is. Irritante gast, alsof hij alles weet
-Al die kutgabbers die de hele tijd trancemuziek lopen af te zeiken om de simpele reden dat ze het niet kunnen hebben dat gabber niet dezelfde status geniet maar ondertussen willen ze dan wel weer dat gabber underground blijft. :whip: Voorbeeld: Partyflock
-Mensen die muzieksoorten en hun aanhangers in hokjes gaan zitten plaatsen of aannemen dat als je van hardtrance (zoals ik) houdt dat je dan niet van andere EDM-soorten kan houden.
-Racistische wazi's
-Mensen die iemands mening niet kunnen respecteren
Nu kan ik weer opgelucht adem halen en rustig slapen.... :toocool: |
|
|
| kolkiewolkie |
2 dingetjes
ik schijt even op:
die dikke duitser die met z'n klauwen niet van z'n blaffer af kon blijven gisteren :whip:
die truttebellen achter de ns-balie (reden: zie nlta on tour :mad: ) |
|
|
| magrec |
| !#@%#!#@! tering zooi gister mijn enkelbanden verrekt (tenminste daar gaan we nu ff vanuit). Het ergste is dat ze kunnen zijn afgescheurd :() maar dat zal wel los lopen. Alleen geen jondi & spesh vanavond :( kutzooi |
|
|
| Smirnoff |
| quote: | Originally posted by magrec
!#@%#!#@! tering zooi gister mijn enkelbanden verrekt (tenminste daar gaan we nu ff vanuit). Het ergste is dat ze kunnen zijn afgescheurd :() maar dat zal wel los lopen. Alleen geen jondi & spesh vanavond :( kutzooi |
Je kan ze beter breken dan scheuren of rekken volgens mij, heb het ook een keer gehad 10 jaar geleden, nu nog last van af en toe :confused:
Maar de vraag is "HOE" heb je het voor elkaargekregen ?? |
|
|
|
|