|
|
| magrec |
Ik kots op mijn mogelijke stagebedrijf fokking 3 maand bezig en gesprek gehad e.d. alles leek goed (moest alleen nog wat begeleiding worden geregeld) en nu krijg ik de directeur niet meer aan de lijn ik wordt niet meer terug gebeld en officieel moet ik maandag beginnen :(
Stelletje rukkers vanmij hoeft het al niet meer.... |
|
|
| eXos |
Jej, nu meer dan 3 jaar op dit forum. Ben ik er wijzer van geworden? Nee, niet echt. Heb zelfs een jaar verspeeld als MOD zijnde waardoor ik zeer veel vrienden heb verloren op dit forum :sadgreen:
Sja, get a life eXos!
I know :D |
|
|
| Fkwebeman |
| quote: | Originally posted by magrec
Ik kots op mijn mogelijke stagebedrijf fokking 3 maand bezig en gesprek gehad e.d. alles leek goed (moest alleen nog wat begeleiding worden geregeld) en nu krijg ik de directeur niet meer aan de lijn ik wordt niet meer terug gebeld en officieel moet ik maandag beginnen :(
Stelletje rukkers vanmij hoeft het al niet meer.... |
Gewoon heengaan.. :D
Hallo, waar is mijn bureau? :toothless |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
Gewoon heengaan.. :D
Hallo, waar is mijn bureau? :toothless |
:mad: :nervous: :toothless
Maar goed hier zit ik dan :rolleyes:
thuis
WEer een half jaar langer bezgi waarschijnlijk naja dan maar een 5 jarige opleiding ipv een 4 jarige :eek: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by magrec
:mad: :nervous: :toothless
Maar goed hier zit ik dan :rolleyes:
thuis
WEer een half jaar langer bezgi waarschijnlijk naja dan maar een 5 jarige opleiding ipv een 4 jarige :eek: |
Dat soort gekut heb ik dus ook... Doe nu al een hele tjid over mijn afstuderen en het schiet geen op!
Gelukkig vandaag goed gesprek gehad, dus nu moet het wat beter gaan lopen.
En Exos: dat had/heb ik dus ook gehad ja :D Leuk he, mod zijn? Mensen willen aanschoppen tegen mensen 'met macht'? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|