|
|
| MaGiK54 |
| Gvd net een bekeuring binnen van € 45.00 voor toch wel 11 km te hard :whip: :whip: Hebben ze niks beters te doen die stink #@$$#, dan mij op woensdagavond 21:30 te flitsen vanuit een flitsauto. |
|
|
| Eagle` |
ow en ik wil ook nog effe zeuren over dat tering openbaar treinvervoer hier in belgie wel niet is, 50 pleuro voor een ritje brussel-den haag hoe bedenken ze het :rolleyes:
die markten van treinvervoer kunnen niet zo snel mogelijk opegegooit worden, openbare kut juffertjes :mad: |
|
|
| snitz |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Gvd net een bekeuring binnen van € 45.00 voor toch wel 11 km te hard :whip: :whip: Hebben ze niks beters te doen die stink #@$$#, dan mij op woensdagavond 21:30 te flitsen vanuit een flitsauto. |
ik ken het gevoel jongen:D |
|
|
| basvh |
rustig maar jongens, gewoon een keer een flitspaal een halsbandje geven.
Voor de mensen die niet weten wat ik bedoel:
 |
|
|
| eieregooie |
Heh, hier in Delft ook mooi verhaal met flitspalen...
Vlak bij mijn huis loopt een provinciale weg. Ter hoogte van stoplichten hebben ze 1,5 jaar geleden een skatepark gebouwd. Sindsdien zou er op dat kruispunt sterker op snelheid worden gecontroleerd. Vlak voor het kruispunt met verkeerslichten rijd je Delft binnen, en wordt de 80km weg een 50km weg. Daar staan sinds 1,5 jaar dus ook flistspalen die op die 50km controleren. Enorm veel mensen worden daar geflitst, maar ik geloof dat die palen nog niet veel hebben opgebracht.
Wat bleek nou, de palen stonden te dicht op de 50km borden. Hierdoor hebben heel veel mensen dus niet hoeven betalen. Vervolgens was 1 van de 2 palen niet goed ge-ijkt. Later heeft iemand het voor elkaar gekregen om diezelfde paal uit te laten branden. Daar ging het kleine beetje geld wat ze met die palen verdiend hadden.
Inmiddels zat een lokale krant er bovenop en publiceerde artikelen om de "slachtoffers" van de palen te helpen hun geld terug te krijgen. En nu komt de krant met de ultieme oplossing voor iedereen die tot nu toe door die palen geflitst is. Er is namelijk sprake van een structurele procedurefout :D
De betreffende weg heette vroeger simpelweg "Nummer 15", en heet tegenwoordig eenvoudigweg "Provinciale Weg" Op de bekeuringen (of hoe noem je die dingen die je opgestuurd krijgt) staat echter als locatie N15. Alleen... Deze weg heet dus helemaal geen N15! De N15 ligt ergens in het Europort gebied ofzo en daar is er dus maar 1 van in NL :D
Hopla! Iedereen die nog niet te laat is z'n geld terug! Briljant :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|