|
|
| MennoB |
GVD, vandaag wéér gezakt voor m'n auto praktijk:whip:
Nou was het spiegelen perfect (waar ik de vorige keer op gezakt was) maar nu was m'n plaats op de weg verkeerd. Wat overiggens echt bagger was ja...
Mja, dat wordt weer 170 euri betalen voor het volgende examen :( |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by MennoB
GVD, vandaag wéér gezakt voor m'n auto theorie:whip:
Nou was het spiegelen perfect (waar ik de vorige keer op gezakt was) maar nu was m'n plaats op de weg verkeerd. Wat overiggens echt bagger was ja...
Mja, dat wordt weer 170 euri betalen voor het volgende examen :( |
Misschien begrijp ik het verkeerd of is er inmiddels weer wat nieuws aan het theorie examen toegevoegd, maar ik hoefde bij m'n theorie examen niet met m'n spieges te werken :conf:
In ieder geval wel klote voor je. |
|
|
| snitz |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Misschien begrijp ik het verkeerd of is er inmiddels weer wat nieuws aan het theorie examen toegevoegd, maar ik hoefde bij m'n theorie examen niet met m'n spieges te werken :conf:
Ik heb dit ook niet gehad neej. Is ook wel duur geworden 170 euri:eyes:
is wel kut voor je jah. Maar goed, volgende keer beter! |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Sorry was praktijk, ff editen :) |
|
|
| snitz |
| quote: | Originally posted by MennoB
Sorry was praktijk, ff editen :) |
maakt nie uit jonge, je was waarschijnlijk nog niet helemaal over de schrik heen |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|