|
|
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by Optimus
olé, thnx voor de link! En ik heb nog niet eens mijn jaaropgaaf gehad van beide werkgevers... :whip: krijg wel dikke 600-700 terug als ik het zelf goed berekend hebt:D |
Jij ook hier! WAAAAAAAAAAZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!
Kwilde trouwens ff toevoegen aangezien ik dan toch nog ontopic bezig ben:
Ik baal zwaar van mijn boekhoudopdracht die ik nu moet maken, klasgenoten van mij hebben vorig jaar hun boekhoudopdracht voor geld laten maken bij vriendjes die accountancy doen e.d. en ik zit hier te stressen omdat ik als ik die kutopdracht niet voldoende afrond m'n propedeuse niet meer kan halen en van school moet. GODVERDEKUTSARSAIDSAPETIEVES!!! :whip: :whip: :whip: |
|
|
| Optimus |
| KNEUS!:whip: Laat ook ff doen door AC-studenten dan!:eek: Kost je maar war geld, maar heb je wel je P! |
|
|
| Little Theseus |
bek dicht jij, ik ken geen studenten die een boekhoudverslag hebben of kunnen maken, ik zal het toch zelf moeten doen vrees ik.
En dan dacht ik mezelf op te kunnen vrolijken met een lekker technosetje, is het de meest zielige kwaliteit opname in tijden! :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| Optimus |
| ff mailtje sturen naar alle AC studenten:D Bied 30 euro ofzo aan, en er zullen vast wel een paar zijn die het voor je willen maken:D |
|
|
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by Optimus
ff mailtje sturen naar alle AC studenten:D Bied 30 euro ofzo aan, en er zullen vast wel een paar zijn die het voor je willen maken:D |
Ik bennie achterlijk, ik ben al een keer eerder beticht van plagiaat wegens het kopieren van andermans verslag, als ik random mensen ga aanspreken zit de kans er dik in dat het verklikt wordt.
Nee als je voor de examencommissie moet komen is dat geen pretje, het was dat ik een goed alibi had :mad: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|