|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by ryo
als het goed is staat er zoiets op van, "eerstvolgende werkdag op te halen". En nog cooler is dan als ze het niet bij het postkantoor 100 meter verderop afgeven maar in het dorp 4 km verderop hihihihi. |
nouja bij mij is het in het zelfde dorp gelukkig maar er staat eerstvolgende werkdag en de post werkt ook o pzaterdag dus ik ga dadelijk gewoon kijken |
|
|
| magrec |
| Ik HAAT het dat ik vanavond niet naar de asta kan waar digweed draait :( :( maar dat ik klote competitie moet spelen.... |
|
|
| Cosmic |
Ik schijt op mensen die niet eerst de knop gebruiken voordat ze een nieuwe draad maken.....
Ik erger me aan arrogantie op het internet, zoals mensen die zeggen "ik luister naar muzieksoort A, dus ik ben beter dan mensen die luisteren naar muzieksoort B". |
|
|
| ambs |
-ik schijt op die huppelkutjes op feesten in hoge hakken met hun tasje die dan stil staan en je aankijken alsof je hun kleren aan hebt.... :whip:
-op mensen die hebben besloten dat een dj SLECHT is omdat het niet hun style is (bijv. "TIESTO CANNOT SPIN" of "CARL COX IS THE WORST DJ" het is een MENING niet een feit GVD :whip: :whip: )
-mensen die denken dat omdat een meisje grote borsten heeft, ze ook meteen makkelijk is ofzo
-Dimitri, de moderator of whatever hij is van Tiesto.com omdat hij me gebanned heeft, loser
-ID&T dat ze steeds al goeie Armin broadcasts verneuken als hij d'r niet is *snik*
eigenlijk schtijt ik op veel dingen, maar deze t meeste op dit moment :) |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
op discotheken die eigenlijk clubs zouden moeten zijn. Dus bv de Asta, waar op zaterdag ook allemaal boeren binnenkomen die niet eens weten welke dj er draait. |
-Ik schijt op dat soort mensen in het algemeen, ook op een feest; "er wordt te zacht gedraait", en dan als een stuk chagrijn rond blijven lopen daar. Dat had je #@^%@*^!%^!$ toch vantevoren al aan de line-up kunnen zien!!!!!!
-Ik schijt op mensen die hun rijbewijs bij 3 pakken yogho-yogho hebben gekregen.
-Ik schijt op 30 km zones.
Dat is het geloof ik wel even... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|