|
|
| Flippe |
| Maes bier is ranzig! |
|
|
| Blik |
Ik baal ervan dat de sneeuw is uitgesteld tot overmorgen (woensdag), ik had eigenlijk op een boel sneeuw gehoopt voor morgen omdat ik morgen vrij ben...
maar goed, dan maar woensdag en donderdag genieten van de vele Centimeters die zullen vallen |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Blik
Ik baal ervan dat de sneeuw is uitgesteld tot overmorgen (woensdag), ik had eigenlijk op een boel sneeuw gehoopt voor morgen omdat ik morgen vrij ben...
maar goed, dan maar woensdag en donderdag genieten van de vele Centimeters die zullen vallen |
Nou, doe mij maar liever geen sneeuw.
Als het gaat sneeuwen moet ik weer 45 minuten eerder van huis weg omdat het dan hardstikke glad wordt!
6:00 van huis vertrekken is zwaar en zwaar bagger!! |
|
|
| Flippe |
| quote: | Originally posted by Blik
Mag inderdaad wel wat sneeuw gaan vallen.. ik ben deze week toch de hele week vrij.
Dus laat het maar sneeuwen.. Kan ik vast wennen aand e wintersport ! |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by eXos
He Kloepoekjunk! Leef je ook nog?!? |
ja, natuurlijk:D Kakkerlakken verdwijnen nooit:D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|