|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Chicane
Als jouw Duits redelijk goed is kan je hem ook vriendelijk terug vragen natuurlijk :D |
Fahrrad zurueck und jetzt, du schlampe! :whip: |
|
|
| Optimus |
 |
|
|
| eXos |
| He Kloepoekjunk! Leef je ook nog?!? |
|
|
| Eagle` |
Aan wat/wie ik me de voorbije weken geergerd heb:
- men pa die men jas vergeet op de afdeling intensive care van het ziekehuis
- kloothommel die vervolgens met jas jat ipv van zoals elke gegoede burger ze naar infobalie of dergelijke te brengen
- dit apeland
- dokters
- trutjes van de afeling planning bij ons op school die nog niet deftig een lessenrooster kunnen opstellen
- kneuzen van OD met hun kutregistratie
- belgische regering
- dit apeland
- lange wachttijden bij het bowlen
- indiër die zonodig zen bal tegen het plafond moet gooien zodat ie dan vervolgens op onze baan terecht komt.
- leuk uitziende meisies met dito topjes die je zonodig uit je concentratie moeten halen bij het bowlen
- provencaalse saus met uien
- men ma die vervolgens het hele huis vergast
zozo dit lucht effe op :tongue2 |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Aan wat/wie ik me de voorbije weken geergerd heb:
- men pa die men jas vergeet op de afdeling intensive care van het ziekehuis
- kloothommel die vervolgens met jas jat ipv van zoals elke gegoede burger ze naar infobalie of dergelijke te brengen
- dit apeland
- dokters
- trutjes van de afeling planning bij ons op school die nog niet deftig een lessenrooster kunnen opstellen
- kneuzen van OD met hun kutregistratie
- belgische regering
- dit apeland
- lange wachttijden bij het bowlen
- indiër die zonodig zen bal tegen het plafond moet gooien zodat ie dan vervolgens op onze baan terecht komt.
- leuk uitziende meisies met dito topjes die je zonodig uit je concentratie moeten halen bij het bowlen
- provencaalse saus met uien
- men ma die vervolgens het hele huis vergast
zozo dit lucht effe op :tongue2 |
gelukkig hebben jullie Maes bier :haha: :haha:
hahaha, maar nee ik vind belgie wel tof land. Lekker droge mensen en blankenberghe is toch best goed toeven d8 ik zo |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|