|
|
| azior |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
IK ZEIK HIERBIJ OP CALCULUS
|
daar stem ik wel mee in ja, alhoewel Linear Algebra een nog 'vervelender' boek is...
ik zeik hierbij op studies :) |
|
|
| kolkiewolkie |
lineaire algebra is relatief bekeken nog vrij eenvoudig...
:eyes: damn he, ik had dat tentamen best kunnen halen als ik die hele meuk 'anders' geleerd had. Teveel op details ingegaan :( . Conclusie: volgende keer beter :p .
Wat betreft andere vakken: maak ik me minder druk om eigenlijk, in de regel kenmerkt mijn verleden zich door een zwakke wiskundige kennis (vooroorzaakt door enige vorm van luiheid). Andere vakken liggen me in de regel veel beter :) .
p.s. Optimuts, ik zit er dus echt níet op te wachten om te weten wanneer je jij gerukt hebt :toothless |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Optimus
ha gerd, was je al afgestudeerd dan bij werktuigbouwkunde (ofzoiets)? Man, gewoon nog 7 uur doorleren, dan snel tentamen maken, je voelt je pas rond een uur of 15 brak, dus het lukt wel joh:toothless :stongue: |
Gerdinand Friso, of je doet precies hetzelfde als Optimus.
Je rijd naar het ziekehuis, pakt een neus-slangetje waar je zuurstof mee toegedient krijgt en je sluit er een 50 liter tank op met poppers, dan kom je der met je tentames! |
|
|
| Optimus |
| ik klaag omdat ik zo sloom ben dat ik nú nóg bezig ben met studeerwerk. Voordeel: morgen pas om 13.00 uur beginnen:clown: |
|
|
| MennoB |
| Het is K*T weer en zeker als je er doorheen moet fietsen, ben daarom blij als ik over een week of 10 m'n rijbewijs heb :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|