|
|
| Dj Lex |
| Ik wordt echt moe van mensen die echt op alles kunnen zeiken wat er maar op een feest te vinden is. Met zo'n instelling zal je weinig leuke feesten vinden aangezien er altijd wel wat aan schort. Maak gewoon je eigen feest en zeik niet over de kleine dingetjes :) |
|
|
| Asperge |
| Ik vind het jammer dat ik weer terug ben in Nederland, had nog wel een weekje in Zweden willen blijven, Zweden is echt relaxt namelijk:) |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Ik wordt echt moe van mensen die echt op alles kunnen zeiken wat er maar op een feest te vinden is. Met zo'n instelling zal je weinig leuke feesten vinden aangezien er altijd wel wat aan schort. Maak gewoon je eigen feest en zeik niet over de kleine dingetjes :) |
whehe......mee eens :D |
|
|
| kolkiewolkie |
IK ZEIK HIERBIJ OP CALCULUS
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
gloeiende teringbende zeg, ik ben nou al (buiten de rest van de voorbereidingen) 3 :eyes: dagen nonstop bezig met dat vak (buiten wat geslaap omd dan) en ik ken ongeveer 40%. De rest moet nog terwijl over minder dan 7 uur (!!) dat KLOTETENTAMEN begint. Resumerend komt dit op het volgende neer:
- weekend naar de klote (saaiste weekend sinds een jaar of nog langer denk ik
- HEEL chagarijnig atm
- tentamen is nú al kansloos
- eerste tentamen van de nieuwe opleiding.... :nervous:
- RETEvermoeid
de vraag is nu of ik nog ga slapen voor de tijd of door ga leren tot ik er bij neerval :D
goed... dat lucht op :( |
|
|
| Optimus |
| ha gerd, was je al afgestudeerd dan bij werktuigbouwkunde (ofzoiets)? Man, gewoon nog 7 uur doorleren, dan snel tentamen maken, je voelt je pas rond een uur of 15 brak, dus het lukt wel joh:toothless :stongue: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|