|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ach Blik, loop nie zo te mauwen... Als je toch al rood staat kan dat beetje er ook nog wel bij :p |
nee, dat betekent dat ik niet eens meer kan pinnen omdat ik eigenlijk niet eens rood mag staan, in andere woorden, ik moet het voorlopig met de 20 euro doen die in mijn portemonnee zitten... |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by DJ_Massive
je moet die komma die er tussen staat ook weghalen bamihap
die malloot van een New_Wave ken niet fatsoenlijk een url neer zetten :rolleyes: |
"De geschreven komma dient precies NA het laatst geschreven woord geplaatst te worden.
De plaats van de komma zal niet woren gewijzigd als het laatste woord door nieuwe technieken een andere functie krijgt. Als voorbeeld stelen wij een directe internetlink waarbij de komma zorgt voor een foutieve weergave van de actie.
Als derden de link willen bezoeken zal deze zelf het initiatief moeten tonen voor een goed werkende weergave, men zal hier rekening mee moeten houden aangezien de schrijfwijze door de nederlandse spelling goedgekeurd is."
ja kutsjinees, als jij nou eens de nederlandse spelling/grammatica
zou beschikken, had je geweten dat je de komma had moeten verwijderen!!
En mark de TA-kleuter, de link was goed :rolleyes:
I RoXXorZ!! :p |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by New Wave
"De geschreven komma dient precies NA het laatst geschreven woord geplaatst te worden.
De plaats van de komma zal niet woren gewijzigd als het laatste woord door nieuwe technieken een andere functie krijgt. Als voorbeeld stelen wij een directe internetlink waarbij de komma zorgt voor een foutieve weergave van de actie.
Als derden de link willen bezoeken zal deze zelf het initiatief moeten tonen voor een goed werkende weergave, men zal hier rekening mee moeten houden aangezien de schrijfwijze door de nederlandse spelling goedgekeurd is."
ja kutsjinees, als jij nou eens de nederlandse spelling/grammatica
zou beschikken, had je geweten dat je de komma had moeten verwijderen!!
En mark de TA-kleuter, de link was goed :rolleyes:
[red. opnieuw overbodige spaties]
I RoXXorZ!! :p |
ik zei toch ook niet dat de link fout was, ik zei dat je de URL foutief geschreven had door die komma er achter te zeggen zodoende deze aan de URL zelf werd toegevoegd zodoende als men er op klikt en het is laat waardoor men waarschijnlijk niet 100% meer wakker is en men ook nog Tin heet dus die pagina niet weet op te roepen :) |
|
|
| Optimus |
als je een link maakt, zorg er dan voor dat ie klikbaar is, anders kan je hem net zo goed niet neerzetten:rolleyes: Heeft niks met spelling of grammatica te maken, maar met goed kijken waar je de komma plaatst:rolleyes: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Optimus
als je een link maakt, zorg er dan voor dat ie klikbaar is, anders kan je hem net zo goed niet neerzetten:rolleyes: Heeft niks met spelling of grammatica te maken, maar met goed kijken waar je de komma plaatst:rolleyes: |
Komma, staat prima daar, die link kwam er vanzelf, ik heb alleen d enaam er neergezet.
Als je het een probleem vind is dat toch echt de jouwe.
Ik zit er in iedergeval niet mee. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|