|
|
| ambs |
Ik klaag maar ALVAST......
Heb gister 3 cosmopolitans (een soort martini) gedronken en daarna in m'n eentje een hele fles Canei... Ik werd net wakker en ben gewoon nog steeds semi dronken... Alles draait nog en is nog aargid grappig en tupen gaat ook niet zo.....
Maar straks als het uitgewrkt is, heb ik echt een mega kate.r dus klaag ik maar alvast hahaaha :p
ps; sorry aols er tuypefouten in zitten, gaat niet zo super hier hahaaha :p :rolleyes: |
|
|
| Fkwebeman |
ze hebben echt gelijk he..
jij alco..
wat heb je in vredesnaam gisteren moeten vieren/verdrinken??
enfin..
ik heb alleen te zeuren dat ik vanavond naar bert visser moet en niet naar tiesto kan.. :( |
|
|
| eieregooie |
Ik poep op het feit dat ik vandaag gezakt ben voor me rijexamen! :whip:
(maja, ik heb ook nog niet zo veel lessen gehad dus er is nog hoop :) ) |
|
|
| Blik |
ik heb nog wel iets te klagen:
- ik ben blut, sta rood op de bank en ik moet nog 77 euro aan ajax-kaartjes dokken (stufi). Dus dat betekent dat ik waarschijnlijk niet naar Ferry Corsten in de HMH kan:whip: |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Blik
ik heb nog wel iets te klagen:
- ik ben blut, sta rood op de bank en ik moet nog 77 euro aan ajax-kaartjes dokken (stufi). Dus dat betekent dat ik waarschijnlijk niet naar Ferry Corsten in de HMH kan:whip: |
Ach Blik, loop nie zo te mauwen... Als je toch al rood staat kan dat beetje er ook nog wel bij :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|