|
|
| ryo |
| quote: | Originally posted by arj1o1
weet iemand eignelijk of je ook op zaterdag pakketjes op kan halen?
kan gvd zeker weer niet |
als het goed is staat er zoiets op van, "eerstvolgende werkdag op te halen". En nog cooler is dan als ze het niet bij het postkantoor 100 meter verderop afgeven maar in het dorp 4 km verderop hihihihi. |
|
|
| franzelare |
ik ben eigenlijk best tevregen :)
mga dat ook? |
|
|
| robin |
ik schijt op de wc, laat dat duidelijk zijn
ik erger me aan de ambro/rabo die dr 4 dagen over doen om mijn geld over te maken
maar ook aan de huppelkutjes en de nerds bij mij op school ongelofelijk zeg..
en natuurlijk net als de rest aan de prijzen van TT's en vinyl
dat was t wel voor vandaag.. korte lijst vandaag.. misscien moet ik tohc eens langs de dokter
---
over dat pakje.. als dat postkantoor op zat. open is natuurlijk wel.. ik race meestal ff snel de wijk door als dat gebeurt (kom als dat gebeurt altijd vlak daarna thuis :whip: om die gast in z'n lelijke busje te storen tijdens zn pauze :D is pas een keer gebeurt dat ie t me absoluut niet wou geven.. de slet
*mijn buren hebben trouwens een keer mijn ps2 aangenomen en zijn toen fijn een weekje op vakantie gegaan :whip: pakje stond tegen t raam naast de deur :whip: |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Ik schijt op het feit dat als het maandag is, het weekend weer over is :whip: |
ik heb maandag lekker een studiedag :p ga ik lekker de hele dag studeeren |
|
|
| Optimus |
*SnuggLe, die denkt dat ik aan zijn ballen wil zitten terwijl ik hem gewoon een hand wil geven (draai niet steeds je kruis naar me hand ja!):whip:
*mensen die tegen je aanlopen op feesten en niet eens sorry oid zeggen:whip:
*school is weer begonnen:whip:
Dat was het wel zo'n beetje:D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|