|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Robert
jij bent echt obsessed he? :p |
Ze is idd HEEL erg obsessed :)
Waar is je armin tattoo?
En heb je al eens voor zijn deur gelegen? :D |
|
|
| Ferry 0 |
WAT EEN ZAAAADDAG vandaag ! ik poep op teveel dingen vandaag :D en zal het ook even met jullie delen.
-Mijn wekker die elke dag half 9 gaat huilen.
-Mijn buurman die op mijn enige vrije ochtend de stoep gaat vegen net zolang tot dat ik wakker ben :S
-Mensen die oordelen zonder dat ze er ook maar iets van mee hebben gekregen.
-Mensen die zeuren dat de Dj op een feest of club zacht draait KOM DAN GEWOON NIET!.
-Party-Peepz die naar een feest gaan om het feest en niet om de muziek bah.
-Hardstylers die geen andere stroming van house kunnen slikken dus waarom zou ik die van hun wel moeten accepteren???
-NEO NATIEZZZ
-Gabbers die zeggen dat hardcore van vroeger niet veranderd is vergeleken met nu.
-Mensen die het elke Zaterdag avond weer flikken om iemand zijn gezellige avond te verzieken!!! (vechten/schelden zonder reden)
-Mensen als je ze aankijkt gaan zeggen WTF kijk jij na heb ik iets van je aan...???
-Mannen die geen respect hebben voor vrouwen :D
-De platenzaak in Sneek die zowat alleen maar Hardstyle & Hardcore verkoopt
-De feesten in mijn regio alleen maar het zelfde :S nooit eens een trance/techno/groove festijn!
-Dat alle Hardstyle mensen uit Friesland van www.partyflock.nl naar Innercity gaan :S. Er komt toch dit jaar geen hardstyle zaal laat dit pls het feest blijven voor de liefhebber.
-Alle dj's hier in mijn regio die allemaal het zelfde draaien en bang zijn om hun eigen ding te doen.
-Alle 14 jarige meisjes die ik in mijn stamkroegje tegen kom :S
-Amstel bier
-Mensen die gaan praten over dingen waar ze geen verstand van hebben
-Mijn school omdat ik voor 3 November teveel dingen meot af hebben :S
-Dat Half Life 2 maar niet uit komt.
-Dat mijn naalden van mijn draaitafels heel hard zuigen.
-Dat mijn fiets altijd kapot gaat als ik een tentamen heb op school.
Nouja dat was het wel even voor vandaag Woei dat lucht op :D |
|
|
| arj1o1 |
| dat ik vandaag 50 km heb moeten fiesten (bedankt school!) en in oss verdwaald ben lol :p |
|
|
| FunkySimon |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ik had nog niet zo lang geleden 1 fout voor me theorie (ik liet een kind van 6 voorin in de 3puntsgordel zitten hehe... voorlopig geen kinderen voor mij dus :toothless )
Of hoort dit in die andere thread? :p |
Ik moet binnenkort dus zal em onthouden hehe:D |
|
|
| Blik |
| ik word helemaal gek van dat gezeik rond de DVD van Tiesto, 15 september, 19 september, 23 september, uitgesteld naar 1 oktober, dan toch opeens 24 september....:whip: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|