|
|
| robin |
tuurlijk in het begin vast wel... maar dan wel rustig aan :D iedereen moet natuurlijk mijn 'ride' wel goed kunnen zien :D :D :D
(maak ik echt zo veel spelfouten of schrijf je altijd zo) |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by New Wave
AHHGGRR Ik wilhet toch even kwijt.
Ik snap nederland niet meer..De politiek van tegenwoordig is echt te dom voor woorden.
Ik las net effe de krant in de zon en begon me weer helemaal te ergeren aan het beleid van het nederlandse abtenarengezeik.
Ergenis 1:
Nu de overheid aan het bezuinigen is op onderwijsbanen zullen er minder banen ontstaan in deze sector. Jonge leraren hebben nu niet de kans om een baan te krijgen....en het gaat hier dan wel om 11000 banen.....
|
Hehe ja klopt. Mijn zus is 2 jaar geleden met een diploma van de pabo opleiding gekomen. Tijdens de grote stemmingsmakerij ivm leraren tekort. Tot op heden heeft mijn zus nog geen vaste baan en in deze gemeente (en omliggende) zal het nog een paar jaar duren voordat zij een vaste baan zal krijgen als lerares in het basisonderwijs. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by robin
(maak ik echt zo veel spelfouten of schrijf je altijd zo) |
Ik typ altijd in 1 stuk door en verander niets, dat gaat het snelst.
Als d emensen het maar snappen. :p Doe altijd maar een paar second eover een post :p Zeer effectief. :p |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by New Wave
Weddan dat als jij een auto hebt dat je voor de kleinste stukjes de auto pakt :D Bin their, done that :D |
Ik hoor het mezelf nog zeggen net voordat ik een auto kreeg, IK BLIJF LEKKER OOK NOG REGELMATIG FIETSEN, om vervolgens de eerste 5 jaar toen ik een auto had, maximaal 5 keer op de fiets te hebben gezetten. Btw door verhuizing van me werk, weer een fiets aangeschaft en het bevalt me wel weer dat fietsen. Gelijk wat kilo'tjes kwijt, aangezien ik rond de 8 a 10 kilo was aangekomen doordat ik helemaal niet meer in beweging kwam. |
|
|
| jp |
| M'n tequila is warm :mad: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|