|
|
| SnuggLe |
He Ambs, je gaf geen antwoord op mijn vraag. Neuken?
Je was toch makkelijk (zie pagina 1 deze thread)
:p :p :p :p ;) :D |
|
|
| MennoB |
| GVD, ik ben vandaag gewoon gezakt voor m'n theorie examen omdat ik een vraag die ik zeker wist goed te hebben te laat had ingevuld en dus 1 fout te veel had :whip: (ja ik had 6 fouten).. |
|
|
| magrec |
| Ik ben echt pissed off nu. Als ik zo die reacties lees van mr digweed in de asta. Dat was gewoon de set van 2003 :( alleen maar onbekende platen enzo :(:( kut competitie ook :( |
|
|
| ambs |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
He Ambs, je gaf geen antwoord op mijn vraag. Neuken?
Je was toch makkelijk (zie pagina 1 deze thread)
:p :p :p :p ;) :D |
SnuggLe: goed, we gaan neuken :p haha moet je wel opschieten want ik vertrek over 6 dagen hahaha :)
-ik schijt op het feit dat ik over 6 dagen vertrek naar amerika dus moet ik overmorgen mn kamer helemaal leeg hebben en iedereen is te ING beroerd om me even een handje te komen helpen :( |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by ambs
SnuggLe: goed, we gaan neuken :p haha moet je wel opschieten want ik vertrek over 6 dagen hahaha :)
-ik schijt op het feit dat ik over 6 dagen vertrek naar amerika dus moet ik overmorgen mn kamer helemaal leeg hebben en iedereen is te ING beroerd om me even een handje te komen helpen :( |
Geef me je telefoonnummer maar, kom ik even langs :p
| quote: | Originally posted by magrec
Ik ben echt pissed off nu. Als ik zo die reacties lees van mr digweed in de asta. Dat was gewoon de set van 2003 :( alleen maar onbekende platen enzo :(:( kut competitie ook :( |
Eh...geef even de links waar reacties te lezen zijn.
Ik kon zo niets vinden namelijk! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|