return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
DN kan dra åt helvete

teski
Hmm ibland förstår jag mig inte på hur tidningarna tänker..
Tycker det vore bättre om de fick fast på två frivilliga som skrev istället. En som tyckte det var bra.. en annan som tyckte det var dåligt.. Och på det sättet kan man själv skapa sig en personlig åsikt.. så gott man kan.. när man inte vart där :p

Och att skicka ut en som inte ens är intresserad, till ett ställe.. att rescenssera.. Det är helt sjukt..
Som att ha en "Extremt-Leksands-Älskande-sportkommentator" när Leksand och Frölunda har hockeymatcher... Som inte ser hur bra frölunda egentligen spelar.. eftersom de bara prisar Leksand hela tiden.. hur många självmål de än gör :p
Aja.. lite långsökt, men min poäng kanske ändå gick fram?

Och mjo, jag kommer från dalarna och jag vill inte uttrycka min åsikt om vilket hockeylag jag håller på ;)

Jag tycker som såhär:

Till tidningarna: Låt folk få vidga sina vyer lite.. låt de få höra att det faktiskt finns mer musik än Brittan o Justin att lyssna på.. Låt de få höra att det finns folk som uppskattar annat.. utan att referera till oss som knarkare-utan-framtid och neonklädda-spöken som lyssnar på "dunkande djävulsmusik"..

Och måste bara få kommentera Gate 42
"Hoppas att hans chef kommer underfund med detta och ger honom ett annat jobb. Som att t.ex sortera toalettpapper efter färg och tjocklek?"

Motfråga: menar du använt papper då eller? ;) *lol* :tongue3
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by teski Och måste bara få kommentera Gate 42
"Hoppas att hans chef kommer underfund med detta och ger honom ett annat jobb. Som att t.ex sortera toalettpapper efter färg och tjocklek?"

Ha ha ha :haha: Skönt svar... för annars är väl allt papper vitt eller ? Lite brun färg gör susen så får lille Kristoffer Poppius å göra på lagret :toothless
Gate 42
quote:
Originally posted by teski

Och måste bara få kommentera Gate 42

Haha, jo precis det kanske vore ännu bättre :haha:
mindshooter
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Ha ha ha :haha: Skönt svar... för annars är väl allt papper vitt eller ? Lite brun färg gör susen så får lille Kristoffer Poppius å göra på lagret :toothless

förstod direkt när jag läste skämtet att det skulle falla dig och din bajshumor i smaken. :haha:
Powell
se det så här:
Skulle en snubbe som gillar elektronisk musik skriva något som här om något stort hårdrocks arangemang så skulle de bli ett JÄVLA liv!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden