return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
DN kan dra åt helvete

Dioxys
mind: håller med dig, men samtidigt är jag så jävla trött på allt sånt där nu.. om han hade användt ironi hade han väll fan sagt "nä, skämt å sido.. jag lyssnar ändå inte på skiten" eller så..

en skribent för en musik genre är väll ett väldigt difust jobb.. när man ska recensera känslor för musiken, det är ju så jävla individuellt..

och steves inlägg :D "byta ut mot ännu en okompetent jävel" helt rätt skrivet :D
NooN
Det var inte särskilt moget skrivet iaf.
dj_hysterix
jag såg det bara som ironi, skit i vad han skriver.
ScuL
det e kanske för att jag förstår det inte riktigt men jag ser inget som är verkligen fel med den där artikelen.. han är ju inte positivt men borde man vara? det finns ju olika människor.
Gate 42
Även om det nu var ironiskt skrivet så var det dumt. DN på Stan är så vitt jag vet en bilaga i DN som ska informera om vad som händer "på stan" den närmaste framtiden. Den ska inte recensera vad som än inte har varit.

Ok, om han hade varit där (även om det nu är helt omöjligt om han nu inte kan resa i tiden) och inte gillat det så hade det varit en annan sak. Då hade han kunnat skriva vad fan som helst.

Men som det är nu så tycker jag det är omoget skrivet. Speciellt om man läser några andra artiklar han skrivit på samma sida där han lovprisar olika Hip Hop och Jazz klubbar.

Det verkar också som att han kritiserar DJ's i allmänhet. Är det inga DJ's på hip hop klubbar? Eller spelar de bara "Outcasts nya CD" (som jag för övrigt själv tycker är rätt nice) på repeat.

Nej, sånt här tycker jag är trist att läsa. Hoppas att hans chef kommer underfund med detta och ger honom ett annat jobb. Som att t.ex sortera toalettpapper efter färg och tjocklek?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden