return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Vad har hänt?? P3 kör trance!?!?

Kongo_kim
jag brukar inte lyssna på p3.

vads spelas på P3 klubb pch P3 dans

är det trance eller house på klubb?
och dans är det dance eller dansband?
Aendy
quote:
Originally posted by Kongo_kim
jag brukar inte lyssna på p3.

vads spelas på P3 klubb pch P3 dans

är det trance eller house på klubb?
och dans är det dance eller dansband?

Har heller inte fattat skillnaden men jag kan lova dig att det är INTE dans som i dansband!
montana
på både p3 dans & p3 klubb så spelas mest house & en eventuell trance 12":a ibland. i klubb spelar som senaste låtarna medans på dans så är det lite blandat, kul grej, dom spelade tiesto - traffic på p3 dans den 17:e
MojjMojj
P3 vet jag brukar spela Trance lite då och då, så det kom ju inte som ngn överraskning. Där emot så blev jag rikligt överraskad idag runt 16:00 snåret, satt och "whinade" om hur jäkla värdelöst RnB och Rap var i bilen medans vi satt och halvt lyssna på PowerHitRadio <-- värdelös musik som vanligt.. Sedan hörde jag ett beat som jag kände igen ganska fint, drog på högsta volym och där var det "Paul Van Dyk - Nothing But You" på power.. blev paff som fan :p :haha:
Kongo_kim
quote:
Originally posted by MojjMojj
P3 vet jag brukar spela Trance lite då och då, så det kom ju inte som ngn överraskning. Där emot så blev jag rikligt överraskad idag runt 16:00 snåret, satt och "whinade" om hur jäkla värdelöst RnB och Rap var i bilen medans vi satt och halvt lyssna på PowerHitRadio <-- värdelös musik som vanligt.. Sedan hörde jag ett beat som jag kände igen ganska fint, drog på högsta volym och där var det "Paul Van Dyk - Nothing But You" på power.. blev paff som fan :p :haha:

Den var ju typ hitvarning på Power förut.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden