return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Vad har hänt?? P3 kör trance!?!?

chjo
quote:
Originally posted by ice_key
Detta är ingen nyhet att P3 spelar trance.... just då när låtarna spelades var det "Pop Non Stop" som produceras och hålls utav marcus stridsberg... som även höll i programmet P3 Mix innan :nervous: :nervous: Det är bara till att maila in till P3 och önska låtar... så kanske, kanske dom spelar just den låten du önskat :nervous: :nervous:

kanske inte är nytt att dom spelar trance, men inte direkt vanligt, speciellt inte att dom kör tre klassiska godingar i följd.
x-dream
Hörde detta på jobbet blev lite glad då när man jobbade hårt :D....

Vart ju tre från en tranceklassikers....
Glorie
nåt som var ganska coolt me P3 var att "Önska" det önskeprogrammet ni vet, körde "HuxFlux - Idiot" för ett tag sen! :D Ännu mer ovanligt me psytrance i etern. SJUKT bra :D weeeeeeeeee! (körde bil vid den tidpunkten och jag får nog erkänna att jag körde liiiite snabbare till den musiken) :p
dj_hysterix
quote:
Originally posted by Glorie
nåt som var ganska coolt me P3 var att "Önska" det önskeprogrammet ni vet, körde "HuxFlux - Idiot" för ett tag sen! :D Ännu mer ovanligt me psytrance i etern. SJUKT bra :D weeeeeeeeee! (körde bil vid den tidpunkten och jag får nog erkänna att jag körde liiiite snabbare till den musiken) :p

hahahaha:D den där låten e fett skum:D ....den kom till och med på Red Bull Flugtag. Ni vet den där tävlingen vid kungsan :)
dj_hysterix
quote:
Originally posted by Kongo_kim
även om dom mest spelar goa-skit

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden