|
|
| franzelare |
wel cool dat promo het zelf op Pf poste :D
sebas rulez :D |
|
|
| SnuggLe |
Ha, ik hoorde dat een of ander niet nader te noemen persoon die veel op mIRC zit hem de hele huid had volgescholden via PF omdattie niet kwam.
Kansloos :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
|
|
| arj1o1 |
ik ben het helemaal met sebastiaan heen worship the harder styles en dan bang zijn dat ie te hard draait!

stampuh! |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ha, ik hoorde dat een of ander niet nader te noemen persoon die veel op mIRC zit hem de hele huid had volgescholden via PF omdattie niet kwam.
Kansloos :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
geen idee, had hem volgens de regels overgens wel moeten verbannen omdat het niet toegestaan is een 2de account aan te maken alleen om een topic te openen.
maarja kan ook wel begrijpen dat hij het niet wou posten met zijn eigen account!
op ID$T radio hadden ze het overgens gisteren nog over de discussie de er op flok was nav het niet komen van promo op qlimax
wel cool dat ze het zelfs op de radio hebben over de discussie die er op flok gevoerd word :D
en zie dit: KLIK
let op de bron ;) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by franzelare
geen idee, had hem volgens de regels overgens wel moeten verbannen omdat het niet toegestaan is een 2de account aan te maken alleen om een topic te openen.
maarja kan ook wel begrijpen dat hij het niet wou posten met zijn eigen account!
op ID$T radio hadden ze het overgens gisteren nog over de discussie de er op flok was nav het niet komen van promo op qlimax
wel cool dat ze het zelfs op de radio hebben over de discussie die er op flok gevoerd word :D
en zie dit: KLIK
let op de bron ;) |
Ha, wel cool die bron :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|