|
|
| mantisnl |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
So de , wat vet!!! Echt super!
Daar heb ik echt dik respect voor altijd!
Ik had er weer kunnen werken (deze dus opbouwen) maar niet gedaan. |
in t echt ziet het er nog 10x vetter uit |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
So de , wat vet!!! Echt super!
Daar heb ik echt dik respect voor altijd!
Ik had er weer kunnen werken (deze dus opbouwen) maar niet gedaan. |
had de fotos al vannochtend zitten kijken en het zag er idd heel vet uit. Die ronde trussen in het midden van de zaal waarbij een soort kerkgevoel werd gecreeert waren ook heel vet, althans dat zag ik op de fotos |
|
|
| arj1o1 |
| kerkgevoel is altijd leuk, wil toch een keer naar een feest in een echte kerk :p |
|
|
| FunkySimon |
ok ik wil in deze thread ff in gaan op het volgende:
KAI TRACID ZUIGT!!!
tijdje terug las ik een bericht van hem of van zijn label dat ze haast niks meer releaste omdat ze niet blij waren met de nederlandse hardstyle scene...ze wilde daar niks mee te maken hebben.
nu was hij dus in july op sensation black, was leuk, heel zooitje klassiekers draaide hij dus je denkt nou dat zullen wel gevraagd hebben aan em.
luister ik dus nu die set van hem op qlimax, weer allemaal van die tering ouwe platen! en dan als klap op de vuurpijl ook nog Tiesto's traffic!
WTF!!
echt of die gozer had gewoon zin om het hardstyle feestje in Nederland te verneuken omdat hij deze scene niet mag of hij is gewoon compleet inspiratieloos bezig.
1x setje draaien met classics is leuk maar bij hem is het nu echt elke keer die ouwe duitse platen van tig jaar terug.. |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by arj1o1
kerkgevoel is altijd leuk, wil toch een keer naar een feest in een echte kerk :p |
Check de Nightlive in Maastricht! :) echt super tent en in een kerk dus! :cool:
| quote: | Originally posted by FunkySimon
luister ik dus nu die set van hem op qlimax, weer allemaal van die tering ouwe platen! en dan als klap op de vuurpijl ook nog Tiesto's traffic!
WTF!!
echt of die gozer had gewoon zin om het hardstyle feestje in Nederland te verneuken omdat hij deze scene niet mag of hij is gewoon compleet inspiratieloos bezig.
1x setje draaien met classics is leuk maar bij hem is het nu echt elke keer die ouwe duitse platen van tig jaar terug.. |
Ja hij draaide Traffic ook al op X-Qlusive Deutschland (01-11-2003)! :conf: :eyes: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|