return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 
Stjärnbild

sipowitz
Ojoj detta blir off-topic... men vad jag har för mig så finns det inga ontopic regler på forumet så... :-)

Igår var jag ute på natten, och det var ruskigt klar himmel så man såg alla stjärnor... och till min förvåning så ser jag en kombination av stjärnor som såg ut som en division som min bild nedan (forumets formattering förstör min bild.. de två stjärnorna ovan och under ska vara centrerade förstås....)

*

*

Någon som vet om den stjärnhopen har något namn?

Förresten på tal om detta..., id-t's sensation är ju nog världens största party... men tror ni att det är universums störst party... på en planet långt fjärran härifrån har de kanske i just denna stund ett ännu större party =)... och gielen ser ju faktiskt ut som han är från någon annan planet i sina vita slim-linne =)
[COLOR=darkblue]
ScuL
vad har du rökt/druckit? :D

i Holland håller en kommun på med att bygga en UFO-flygplats.
här är det:

iaf.. i natt tog någon följande bilden:

hehe :D

många människor ringde polisen och tidningar & radion kom ner för att se vad som hände. alla trodde det var sant.
slutlig var det Holländska Canal+ som gjorde en promotions-stunt för deras nya science-fiction serien :)
mindshooter
coolt med en UFO landning :D:D
cviper
Konstigt att detta kommer upp just nu - var i måndags på en "föreläsning" om UFO's.
En kille från ufo-sverige (tror jag att de kallar sig) kom och snacka lite om hur de undersöker när folk tror sig att ha sett UFO. Oftast är det ju ngt annat de har sett :p

Han hade också med lite film-utklipp där folk berättar om deras "UFO-sightings". Höjdpunkten var helt klar när en psykolog berätta om ett "UFO" han hade sett när han körde bil: två röda prickar som kom mot honom, men stannade till när han stoppade bilen och steg ut för att närmare undersöka "UFO:t" ("de [röda prickarna] bara svävade där"). Men då han (efter ~20 min) själv började köra iväg igen, flög "UFO:t" också iväg :rolleyes:

(Föreläsaren berättade också att Telia hade en mast med två röda lampor i närheten där... vilket sammanträffande.)
dbl
spöken och ufon och sånt e ju bara ett fel i matrix ju...
inget annat.. så oroa er inte ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden